וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש ומחווה לדובי לנץ: מה מחכה בפסטיבל ג'אז בים האדום ה-37?

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 8:19

הפסטיבל השנה ייפתח במחווה למי שניהל אותו מוזיקלית והלך לעולמו לפני חודשיים, איש הרדיו דובי לנץ. בנוסף, יתקיים מופע מחווה לזכר סקספוניסט הג'אז האמריקאי ויין שורטר. עוד יופיעו רוברט גלספר, הירומי, קני גארט, עומר אביטל, רמי קלינשטיין וג'יין בורדו

דובי לנץ. יוסי צבקר,
דובי לנץ/יוסי צבקר

מופע מיוחד שיוקדש לזכרו איש הרדיו דובי לנץ, שהלך לעולמו לפני חודשיים, יפתח את פסטיבל ג'אז בים האדום ה-37. לנץ היה מיוזמי ומקימי מהדורת החורף של הפסטיבל וגם ניהל אותו מוזיקלית. הפסטיבל יתקיים בנמל אילת ב-16-18 בנובמבר, וישתתפו בו עשרות מוזיקאים מהארץ ומהעולם, ב-22 הופעות.

בנוסף, יתקיים מופע מחווה לזכר סקספוניסט ומלחין הג'אז האמריקאי ויין שורטר, שהלך לעולמו במרץ השנה, עם הרכב נגנים מיוחד בניהול מוזיקלי של יוסי פיין, שגם יוביל את הצוות האמנותי של הפסטיבל מובילים לצד ניבה עמלי-מעוז.

ביום הראשון של הפסטיבל יופיע גם אמן הג'אז האמריקאי, רוברט גלספר, שזכה בחמישה פרסי גראמי. מהצד השני של הגלובוס תגיע הפסנתרנית המוכשרת זוכת הפרסים הירומי מיפן עם הפרויקט החדש של "Hiromi's Sonicwonder". אורחים נוספים: הסקסופוניסט האמריקאי קני גארט עם הרכב נגנים, במופע עם אלבומו האחרון "Sounds from the Ancestors"; הרביעייה האמריקאית "The Bad Plus"; הצמד הצרפתי-אמריקאי דומי וג'יי. די. בק; מהדי נאסולי ועומרי מור במפגש בין מרוקו לג'אז האנדלוסי; אלפרדו רודריגז הקובני.

עוד יופיעו בפסטיבל רמי קלינשטיין שיארח את ג'יין בורדו; הבסיסט עומר אביטל עם החמישייה החדשה שלו; המתופפת רוני כספי בטריו עם סאונד חוצה ז'אנרים והמתופף עופרי נחמיה שישיק אלבום בכורה בפסטיבל; ובסיום הפסטיבל תופיע להקת הדג נחש שיארחו את קותימאן ואורית טשומה, במופע חגיגי של "זה הזמן להתעורר".

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים - כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully