וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא שמעתם אותו: רם אוריון בחידוש מפתיע ללהיט הענק מהניינטיז

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 9:55

טריו הרוק של אוריון, מהגיבורים הגדולים של האינדי הישראלי, מחדש את "תישא אותי לאישה" של איגי וקסמן, שאותו הלחין לפני 30 שנה. השיר יוצא לקראת אלבום הופעה שהוקלט במועדון לבונטין 7 - וייצא בקרוב. צפו בקליפ

רם אוריון. בן קלמר
חוזר לניינטיז. רם אוריון/בן קלמר

רם אוריון, מהגיבורים הגדולים של האינדי הישראלי, מוציא הבוקר (שישי) גרסת כיסוי מפתיעה ללהיט הניינטיז "תישא אותי לאישה" של איגי וקסמן, מתוך אלבום הופעה של טריו הרוק שלו שעתיד לצאת בקרוב.

אוריון הוא אחת הדמויות המשמעותיות באינדי הישראלי בעשורים האחרונים. הוא היה חבר בלהקות כמו בתריי זוזיי (שאותה גם הנהיג), נושאי המגבעת, הפה והטלפיים וענבלאנס; ניגן עם אמנים כמו ערן צור, אסף אמדורסקי ועמיר לב; הפיק אלבומים לדפנה והעוגיות, שילה פרבר והילה רוח; והוציא גם כמה אלבומים מוערכים כאמן סולו, האחרון שבהם בשנת 2016 ("גרמנים באוגנדה").

הוא הלחין את הלהיט של וקסמן בשנת 1993, ושנה לאחר מכן הוא יצא כסינגל המוביל מאלבום הבכורה שלה והפך ללהיט ענק. בשנים האחרונות הוא שב לבצע את השיר בהופעות, בין היתר של הטריו שהוא מוביל, כשלצידו מנגנים אור אדרי על הבס ושי ברוך על התופים.

לפני כחודש וחצי הופיעו השלושה במועדון לבונטין 7 בתל אביב, וההופעה הוגברה, הוקלטה ועברה מיקס על ידי הטכנאי אורי ברק. בקרוב היא תצא כאלבום הופעה, שיכלול שירים משנות ה-90 ותקופת בתריי זוזיי ועד היום.

רם אוריון והטריו יופיעו בפסטיבל אינדינגב הקרוב ב-13 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully