וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה גדול עליי": קרן פלס נדהמה לגלות שהיא הסיבה לניסיון הדחת יו"ר יד ושם

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 9:55

קרן פלס הופתעה לגלות שאשת ראש הממשלה שרה נתניהו זעמה על החלטתו של דני דיין להזמין אותה להופיע בטקס יום הזיכרון לאחר שהתבטאה נגד הממשלה - ולפיכך נתניהו ביקשה להביא להדחת דיין: "סליחה, זה גדול עליי ואין הרבה דברים שגדולים עליי"

קרן פלס/אביב לוסקי / digistage

המוזיקאית קרן פלס נדהמה לגלות ששמה נקשר לפרשת ניסיון הדחת יו"ר יד ושם דני דיין. "בחיים לא הייתי מאמינה שיום אחד אכנס להתעדכן שהכול קורה עם הלימודים כמתוכנן, וזאת הכותרת שתחכה לי שם. סליחה, זה גדול עליי, ואין הרבה דברים שגדולים עליי, נשבעת. בעיקר בגדים שתמיד קטנים", כתבה פלס באינסטגרם על הפרסום שלפיו אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, זעמה על החלטתו של דני דיין להזמין את פלס להופיע בטקס יום הזיכרון ביד ושם לאחר שהזמרת התבטאה נגד הממשלה ולפיכך ביקשה מלשכת ראש הממשלה לפעול בנושא.

"בדקתי, זה לא ליל האחד באפריל. שנת לימודים מוצלחת לילדים האהובים שלנו, מי ייתן והשנה נעלה כיתה ביחד, נלמד שלכל דגל יש שני צדדים, והוא זקוק לשניהם שיחיו בשלום זה לצד זה בשביל להתקיים", כתבה פלס.

קרן פלס בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , תל אביב, 15 באפריל 2023. ראובן קסטרו
קרן פלס בהפגנה בקפלן/ראובן קסטרו

בחדשות 12 נחשפה אמש הסיבה שבגללה שר החינוך יואב קיש מנסה לפטר את יו"ר יד ושם דני דיין, זאת על אף שהוא מכהן בתפקיד כשנתיים בלבד. לפי הפרסום של דפנה ליאל, שרה נתנהו זעמה על בחירתו של דיין להזמין את הזמרת קרן פלס להופיע. באותו החודש, פלס הופיעה בהאנגר 11 לבושה תלבושת של מחאת השפחות, ושרה את שירה "רק אלוהים ישפוט אותי". בשבוע שבו התקיים הטקס, הזמרת אף הופיעה בהפגנה בקפלן. הבחירה בה לטקס ביד ושם העלתה את חמתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, והיא ביקשה מגורמים בלשכת ראש הממשלה לטפל בנושא.

לפי הפרסום, בלשכת נתניהו ידעו שהחוזה עם פלס נחתם חודשים לפני שהביעה תמיכה במחאה, אך דאגו לפנות ליד ושם לפני הטקס ולוודא שיימנעו פרובוקציות במהלכו. גורם בלשכת ראש הממשלה סיפר כי דני דיין לא הצליח ליישר את ההדורים מול הלשכה ולכן הוחלט שם להדיחו מהתפקיד בטענה ל"ליקויים בניהול". ממשרד ראש הממשלה נמסר כי הפרסום שקרי, לא היה ולא נברא.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully