וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל הגיע להופעה של REMA בתל אביב - וגילה שהיא בוטלה במפתיע

עודכן לאחרונה: 2.9.2023 / 9:34

הקהל שהגיע לאקספו בתל אביב גילה לתדהמתו שהופעתו של האמן האפריקאי רמה (REMA), שנדחתה מאתמול להיום, בוטלה במפתיע. מההפקה נמסר: "המופע בוטל שעה טרם המופע כי לטענת משטרת ישראל קיימים בביתן 2 אקספו תל אביב ליקויי בטיחות והמשטרה אינה מאפשרת את קיום המופע"

הקהל שהגיע לאקספו בתל אביב גילה לתדהמתו שהופעתו של האמן האפריקאי רמה (REMA), שנדחתה מאתמול להיום, בוטלה במפתיע. הקהל שהגיע למקום גילה על הביטול במקום מבלי שקיבל עדכון מראש והביע זעם על ההודעה המפתיעה. "תארו לעצמכם שמביאים אמן בינלאומי כמו REMA לישראל, דוחים את המופע שלו ביום ואז מבטלים את המופע שעה לפני כן בלי לעדכן אותנו. היינו צריכים לגלות את זה כשהגענו למקום ההופעה בתל אביב. אני לא יכולה להירגע מכך".

מההפקה נמסר: "הופעתו של הזמר הבינלאומי REMA בוטלה שעה טרם המופע מאחר ולטענת משטרת ישראל קיימים בביתן 2 אקספו תל אביב ליקויי בטיחות והמשטרה אינה מאפשרת את קיומו של המופע של הזמר. הזמר REMA שנמצא בישראל כבר שלושה ימים, והופעתו נדחתה כבר ביממה יעזוב מחר את ישראל כאשר הקהל הישראלי לא יצליח להנות מהופעתו ושלל להיטיו. הפקת המופע הישראלית מתנצלת בפני קהל הרוכשים ותחזיר להם את כספם".

מאקספו תל אביב נמסר: "ביתן 2 פועל תחת רישיון עסק וכל ההיתרים הדרושים ואין בו ליקויי בטיחות. האירוע בוטל אך ורק בגלל שמהנדס בטיחות מטעם חברת ההפקה סרב לאשר את קיומו עקב אי עמידת ההפקה בתכנית הבטיחות עבור האירוע. הודעת חברת ההפקה מהווה לשון הרע ואקספו תל אביב תנקוט בכל האמצעים להגנה על שמה הטוב ומיצוי זכויותיה".

הופעתו של רמה הייתה אמור להתקיים כאמור אתמול, אולם לפי הודעת ההפקה, היא נדחתה "עקב שינויים שהיו צריכים להיעשות במערך הבטיחות של המופע ולבקשתה של משטרת ישראל".

קהל ממתין מחוץ לביתן 2 באקספו תל אביב להכנס להופעתו של הזמר REMA, שבוטלה כשעה לפני הזמן המתוכנן למופע. צילום מסך, צילום מסך
קהל של REMA מחוץ לאקספו/צילום מסך, צילום מסך

REMA שיתף פעולה עם דרייק, בקי ג'י, Skepta ועוד. האמן הניגרי הצעיר התחיל את הקריירה שלו בשנת 2018 כאשר פרסם סרטון באינסטגרם בו הוא מבצע פריסטייל ללהיט "Gucci Gang" של האמן D'Prince's. הסרטון הפך ויראלי ומאז הכל היסטוריה. הרמיקס של REMA לשיר "Calm Down", שבו הוא מארח את סלינה גומז, נחל הצלחה גדולה. השיר זכה למאות מיליוני צפיות בספוטיפיי, אפל מיוזיק ויוטיוב, לצד אתגרי טיקטוק רבים ומגוונים בעשרות מדינות, ביניהן גם ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אקספו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully