וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן להקת סמאש מאות' על ערש דווי, נותר לו "כשבוע לחיות"

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:56

מייסד הלהקה המצליחה סטיב הארוול בן ה-56 נמצא בימים אלה בשלבים האחרונים של אי ספיקת כבד ובעקבות כך נותרו לו ימים ספורים לחיות. הלהקה הוקמה בשנות ה-90 ומזוהה עם הלהיטים "I'm a Believer" ו-"All Star". כל הפרטים

סטיב הארוול בהופעה בקליפורניה, 15 בסםטמבר 2017. Tim Mosenfelder, GettyImages
הסולן המיתולוגי ברגעיו האחרונים/GettyImages, Tim Mosenfelder

סולן להקת סמאש מאות' (Smash Mouth), סטיב הארוול בן ה-56, נמצא בשלבים האחרונים של אי ספיקת כבד ובשל כך נותרו לו ימים ספורים בלבד לחיות - כך דיווח נציג של הלהקה לאתר PageSix. בשלושת הימים האחרונים משפחתו וחבריו נמצאים ליד מיטתו לאחר שנודע כי נותר לו "רק שבוע בערך לחיות". נציג הלהקה הוסיף ואמר: "אנו מקווים שאנשים יכבדו את הפרטיות של סטיב ומשפחתו ברגעים הקשים האלה".

החדשות הטרגיות מגיעות לאחר שנים בהם המוזיקאי נאבק בסיבוכים בריאותיים חמורים. בשנת 2016 הארוול אושפז בבית חולים לאחר שהתמוטט על הבמה במהלך הופעה באילינוי. שנה לאחר מכן הארוול אושפז שוב בשל קשיי נשימה שהופיעו רגע לפני שהיה אמור להעלות להופיע בממפיס שבארצות הברית והלהקה נאלצה לדחות את הופעותיה.

הארוול הוא חבר מייסד של הלהקה המצליחה שהוקמה באמצע שנות ה-90 ומזוהה עם הלהיטים "I'm a Believer" ו-"All Star". בהרכבה המקורי השתתפו גם הגיטריסט גרג קמפ, הבסיסט פול דה ליסל והמתופף קווין קולמן. הלהקה מזוהה מאוד עם הפסקול של הסרט "שרק". האלבום הראשון של הלהקה Fush Yu Mang הגיע בשנת 1998 למקום ה-50 במצעד השנתי של בילבורד 200, כששנה לאחר מכן האלבום השני Astro Lounge טיפס למקום ה-34 באותו המצעד.

בשנת 2021 הארוול אישר רשמית את פרישתו מהלהקה בשל מצבו הרפואי. הודעת הפרישה הגיעה ימים לאחר שהעלה חששות לגבי התנהגותו במהלך הופעה בפסטיבל "Big Sip" בניו יורק באותה השנה. "מאז שהייתי ילד, חלמתי להיות רוקסטאר שמופיע בהופעות סולד-אאוט והתמזל מזלי להגשים את החלום הזה. ניסיתי כל כך להתגבר על הבעיות הבריאותיות שלי ולנגן שוב בפעם האחרונה, אבל פשוט לא הצלחתי", מסר.

  • עוד באותו נושא:
  • smash mouth

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully