וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסוף הדרמטי: "פאודה" תמשיך לעונה חמישית

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 12:19

אחרי שנראה היה כי עונתה הרביעית של "פאודה" תהיה גם האחרונה, הסדרה הפופולרית שמשודרת ב-yes צפויה להמשיך לעונה חמישית

טריילר "פאודה" עונה 4/yes

אחרי הסוף הדרמטי של העונה הרביעית של "פאודה", תהו רבים מהמעריצים אם זו הייתה עונתה האחרונה של הסדרה המצליחה. אלא שלמרות אותו סיום, לוואלה! תרבות נודע כי הסדרה הפופולרית שמשודרת ב-yes צפויה להמשיך לעונה חמישית. גורמים בתעשיית הטלוויזיה אישרו כי בין ההפקה לבין חברת yes צפוי להיחתם בקרוב מאוד חוזה חדש לעונה חדשה לסדרת הדגל האהובה. הגורמים מסרו עוד כי עונתה החמישית של "פאודה" לא צפויה להיות בהכרח עונתה האחרונה של הסדרה.

פאודה עונה 4, ליאור רז. עדן שוחט, באדיבות yes,
פאודה עונה 4, ליאור רז/עדן שוחט, באדיבות yes

באחרונה שודרה הסדרה החדשה של יוצרי פאודה, "רוחות הרפאים של בירות", בין השאר גם ב-yes בישראל. מדובר במיני סדרה בת ארבעה פרקים של רשת "שואוטיים" האמריקאית, אשר עוסקת בסיפור חייו של עימאד מורנייה, מי שהיה ראש הזרוע הצבאית של החיזבאללה, וחוסל בפיצוץ מכוניתו ב-2008.

מאחורי הסדרה עומדים אבי יששכרוף וליאור רז, יוצרי "פאודה", ובתפקיד מורנייה מככבים שניים מכוכבי "פאודה" לשעבר - אמיר חורי מגלם את מורנייה הצעיר והישאם סולימאן מגלם את מורנייה בבגרותו. הסדרה מציגה את סיפורו של מוראנייה משתי נקודות ראיה - הלבנונית והאמריקאית - לאורך שנים רבות, החל מהתחלתו בגיל 21 במעוזים השיעים בדרום ביירות ועד שהפך לאשף קונספט המחבלים המתאבדים. היא משלבת ראיונות עם האנשים האמיתיים שהיו במוקד האירועים, ביניהם סוכני CIA ומוסד.

  • עוד באותו נושא:
  • פאודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully