וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מכחיש": התגובה הקורעת של נתן זהבי לשמועות השקריות על מותו

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 14:14

לאורך היום התרוצצו שמועות שלפיהן העיתונאי והמגיש נתן זהבי הלך לעולמו, אלא שבשיחה עם וואלה! תרבות הוא הכחיש והבהיר שהוא חי וקיים. בטוויטר כתב: "בצער רב וביגון קודר אני מכחיש את הידיעה המופצת ברחבי הארץ והעולם על מותי"

בווידאו: נתן זהבי במהלך תוכניתו ב- 103FM/צילום: 103 FM

לאורך כל הבוקר והצהריים נפוצו במדינה שמועות שלפיהן העיתונאי והמגיש נתן זהבי (76) הלך לעולמו, אלא שבשיחה עם וואלה! תרבות הוא מבהיר שהוא חי וקיים. "אני מכחיש", השיב לשיחת הטלפון מוואלה! תרבות. לאחר שהבהרנו לו כי מדובר בסגולה לאריכות ימים, השיב: "לא יודע. זו סגולה לנודניקים שלא מפסיקים להתקשר אליי".

בטוויטר שלו הבהיר זהבי: "אני חי. בצער רב וביגון קודר אני מכחיש את הידיעה המופצת ברחבי הארץ והעולם על מותי. תודה לכל המטלפנים שצילצלו לבדוק אם השמועה נכונה. משתתף בצערם של אלו שהחלו לחגוג".

בעמוד הוויקיפדיה של זהבי הספיקו לעדכן את תאריך מותו אך מהר מאוד מחקו.

מחאת האומנים "תרבות, חירות, דמוקרטיה" ברחבת בית אריאלה, 16.3.2023. ראובן קסטרו
חי וקיים. זהבי/ראובן קסטרו

בנובמבר האחרון הושעה נתן זהבי מרדיו 103fm לאחר שהתייחס בשידור לדרישות החרדים במשא ומתן על הרכבת הקואליציה, ואמר כי הוא "מתפלל שכמה ממניחי התפילין יקשרו עצמם עם התפילן בגרון ויתלו את עצמם". זהבי לא חזר לרדיו מאז שהושעה ומאז הוא משתתף כפאנליסט ברשת 13 בתכנית "אזור בחירה" בהגשת רביב דרוקר.

כמה חודשים לפני כן הושעה זהבי מרדיו 103, זאת לאחר שכתב ואף אמר בשידור כי הוא מייחל לכך שאולפן ערוץ 14 יישרף על יושביו. לאחר מכן התנצל זהבי, מה שלא מנע מהנהלת הערוץ לשלוח לרשות השנייה מכתב תלונה "בעניין הסתה לאלימות של נתן זהבי".

  • עוד באותו נושא:
  • נתן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully