וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאתי את עצמי נבהל ולא יכולתי להחזיק את זה": עדן מאירי על המשבר הגדול

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 14:19

לאחר שקטף את שיר השנה ב-2020, המוזיקאי עצר את הקריירה באמצע ונלחם במחסום יצירתי. בראיון ל-103fm סיפר: "הכל הגיע פתאום 'בבום', מצאתי את עצמי נבהל ולא יכולתי להחזיק את זה". כעת, שיחרר את "מה עם השירים?" אלבום הכולל 12 שירים חדשים. האזינו

המוזיקאי עדן מאירי השיק אלבום חדש בשם "מה עם השירים?" הכולל 12 שירים שנכתבו והופקו על ידי מיטב היוצרים בארץ. בשיחה עם יניב מורוזובסקי ורעות מתתיהו ארגון מ-103fm שיתף בגילוי לב על משבר הכתיבה הלא פשוט שעבר בתקופה האחרונה. "לפעמים אמן נתקל באיזשהו מחסום יצירתי והוא קצת לא מוצא את עצמו וגם אני חוויתי משבר כזה", סיפר.

עוד המשיך והוסיף: "קטפתי את 'שיר השנה' לשנת 2020 והכל הגיע פתאום 'בבום', מצאתי את עצמי נבהל ולא יכולתי להחזיק את זה. אז החלטתי לעצור לרגע את הכל, כי לא הרגשתי שלם עם הדרך הזו. תמיד השתדלתי לעשות מוזיקה ולהוציא מוזיקה". אך למרות משבר הכתיבה שחווה, מאירי הצליח לשחרר את האלבום: "הלכתי ישר על אלבום, כי אלה חומרים שאני אוסף במהלך כל השנים האלה והרגשתי שהסינגלים כבר משעממים אותי. בא לי לבוא עם אמירה. אני מרגיש שלשחרר אלבום זה להיות יותר בטוח בעצמך ובמה שיש לך. אתה 'שולח את כל הילדים ביחד', אחד ירים את השני".

בהמשך סיפר על היצירה החדשה: "זה יום חג בשבילי, מבחינתי זה פרויקט חדש, להוציא אלבום - זה משהו שאני לא רגיל לעשות. אני מרגיש שהוצאתי לאוויר העולם תקופה מוזיקלית שלי וגם תקופה אישית שלי וככה הכל התגבש לאלבום ואני מבסוט על זה ברמות". לסיום הצהיר המוזיקאי בביטחון: "אני מקווה שהוא יקבל את הכבוד המגיע לו בעיני. זה ללא ספק האלבום הכי טוב שלי עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully