וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים לוינסון נזף במעין אדם שהיא חולת פרסום אך הלך בעצמו לריאליטי של קשת"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 10:03

בפרק הראשון של "המטבח המנצח VIP" אמר חיים לוינסון למעין אדם כי היא חולת פרסום. הגולשים תקפו אותו וגם מבקר הטלוויזיה של 'ישראל היום' שכתב 'לא ברור מי משניהם פועל ביותר נחישות כדי להופיע בטלוויזיה בכל מחיר'. לוינסון השיב לו: "במות לא חסרות לי"

חיים לוינסון המטבח המנצח. קשת 12, צילום מסך
חיים לוינסון/צילום מסך, קשת 12

אתמול עלתה לאוויר העונה החדשה של "המטבח המנצח VIP" וגרפה רייטינג מרשים של 17.7 אחוז. אלא שמלבד רייטינג גבוה, עוררה התוכנית הראשונה שיח רב ברשתות החברתיות בעיקר סביב עימות שהתעורר בין שני משתתפי התוכנית - העיתונאי חיים לוינסון והמגישה מעין אדם. אדם חשפה בתוכנית כי היא ישבה לצדו של לוינסון בפאנל בתוכנית הבוקר של ניב רסקין במשך כמה שנים אך היא הייתה נפגעת ממנו פעמים רבות לאחר שהיה עולב בה ללא הרף. "יצאתי בוכה מהאולפן פעמים רבות", סיפרה.

במהלך העימות ביניהם תקף לוינסון את מעין אדם ואמר שהבעיה המרכזית שלו איתה היא "מחלת הפרסום" שבה, לטענתו, היא לוקה. הגולשים לא נותרו אדישים לדבריו של לוינסון ועקצו אותו על דבריו אלו. "חיים לוינסון: הולך להשתתף בתוכנית סלבס של קשת. גם חיים לוינסון: נוזף במשתתפת מעין אדם שהיא חולת פרסום", צייץ יונתן כיתאין.

מבקר הטלוויזיה של "ישראל היום", ניר וולף, תקף אף הוא את חיים לוינסון בטורו הבוקר. "לפני שנתיים כתב לוינסון בטוויטר את הציוץ הסאטירי הבא: 'מצער מאוד שבזמן שמעיין אדם פועלת בנחישות להופיע בטלוויזיה בכל מחיר, בוחר חיים לוינסון באופן ציני לפקפק במניעיה. מעיין אדם לא מתכוונת להיגרר אחר פרובוקציות זולות, והיא נחושה להמשיך לפעול להופיע בטלוויזיה בכל מחיר'. תראו איזה קטע, היום לא ברור מי משניהם פועל ביותר נחישות כדי להופיע בטלוויזיה בכל מחיר, כשהם מתעמתים ביניהם בתוכנית ריאליטי תוך כדי בישולים ובליסת מזון עם רותי ברודו וחזי דין.

"כניסתו לריאליטי מוכיחה כי הפרסונה העיתונאית של לוינסון התנפחה הרבה מעבר לג'וב היומיומי שלו. הוא עף על עצמו. הוא VIP שמאפיל על מושאי הסיקור שלו, שנהיה כמו האנשים שהוא מתעב וקוטל, ושנדמה כי יעשה הכל בשביל תשומת לב וחשיפה בפריים־טיים. ומה עושה אדם מפורסם שמרגיש כי תשומת הלב היומית שהוא מקבל כבר לא מספקת אותו? הולך להשתתף בתוכנית ריאליטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לוינסון ענה לניר וולף: "יש לו נקודות טובות אבל חבל שלא למד על הכלל 'תפסת מרובה לא תפסת'. מרוב רצון להשחירני שילח בי חיצי קש. כמו הטענה המגוחכת שתמכתי בעמדת מעיין על הנקה בפומבי כדי לקחת פוקוס. בחייאת. מה הקשקוש הזה. זו עמדתי הלא מעניינת בסוגייה. או הטיעון שאני צריך להתחרות על תשומת לב עם מעיין. ברוך השם במקרה לכל אחד יש פרק שהוא מבשל כך שיש מספיק זמן מסך לכולם. גם במות לא חסרות לי.

"אבל הכי צרם בעיני זו הטענה שהשפלתי את עצמי עד כדי כך שהלכתי לטלויזיה 'לבלוס מזון'. לא ניר, הלכתי למשהו ששם דגש על קולינריה, כשיגיע תורי תראה. לא בולסים מזון. אוכלים ומבשלים ומדברים על תרבות ואוכל. אני לא פיל גם אם אני שמן. אוכל זה תרבות ויצירה. בעיני היא רוח האדם. היא משלבת מסורת וידע והיסטוריה ותרבות והנאה ועבודה קשה ויצירה. אני אוהב לאכול ואוהב לבשל ואוהב לקרוא על אוכל ואוהב לקרוא את רונית ורד ורץ לכל מאפיה חדשה שנפתחת. מזון לא רק דוחפים לגוף. אני מתענג על זה, חי מזה. מת על זה. עם מעיין אדם ובלעדיה. אין שום דבר מבזה בלהכין אוכל בטלויזיה. או לאכול בטלויזיה. לא צריך לזלזל סתם כי אתה מקנא בי שהצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully