וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן נגד האמנים שלא נוקטים עמדה: "בז להם, הם מעדיפים להרוויח כסף"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 8:26

בהופעה מיוחדת בברלין לרגל פתיחת ימי התרבות היהודיים בעיר, אמר גפן: "דווקא מכאן, מברלין, אני לחזק את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש ואני רוצה גם לבוז לאמנים שהם גם חברים שלי, ובשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל היום והם לא נוקטים עמדה"

אביב גפן נעצר במחאה בתל אביב/מערכת וואלה!

המוזיקאי אביב גפן תקף אמש (שלישי) במילים חריפות את חבריו האמנים שלא נוקטים עמדה ביחס למהפכה המשפטית בישראל. בהופעה מיוחדת בברלין לרגל פתיחת ימי התרבות היהודיים בעיר, אמר גפן: "יש לי הרבה חברים אמנים שהולכים ומשפיעים ותורמים את קולם לדיון ולמלחמה על המשך הדמוקרטיה. אני רוצה דווקא מכאן, מברלין, לחזק את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש ואני רוצה גם לבוז לאמנים שהם גם חברים שלי, ובשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל היום והם לא נוקטים שום עמדה. הם מעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. נקווה שהם יתיישרו ויהיו אמיצים, כי ישראל זקוקה לכל אמן ולכל איש רוח שייתן את השפעתו".

גפן, שזכה למחיאות כפיים רבות מהקהל, אמר עוד: "יש איזה שיסוי ופילוג גדול בעם ומוזרם לזה המון דלק של שנאה בכל יום ומיליון כותרות. אנשים מפולגים בישראל והימים שלנו מאוד קשים. אני תמיד קורא לכבד אחד את השני, לפייס ולמצוא את הפשרה ואת השווה. מקווה שכל האנשים שנלחמים יום יום ברחובות יגיעו לניצחון המיוחל להשאיר את ישראל כפי שהיא, מקום יהודי, ישראלי וליברלי".

"האדם הכי ראוי היום בישראל הוא בני גנץ", הוסיף גפן, "אני מקווה שבקרוב יהיו בחירות. הוא בן אדם, הוא האחד שיכול להכיל את כל ישראל מכל המגזרים ואני מאחל לו מכאן, מברלין וממכם, בהצלחה גדולה, שזה יקרה ויהיה שלום בין אזרחי ישראל". בסוף דבריו ביצע את שירו "עורי עור".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully