וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן לנדאו תמונה למ"מ מנהל מוזיאון ישראל, אוה מדז'יבוז'-לוי למנכ"לית

6.9.2023 / 13:27

מועצת המנהלים של מוזיאון ישראל הודיעה על מינויים חדשים: סוזן לנדאו תמונה לממלאת מקום מנהל המוזיאון, ותחת ניהולה תמונה אוה מדז'יבוז'-לוי למנכ"לית

סוזן לנדאו. מאיר כהן,
סוזן לנדאו/מאיר כהן

מועצת המנהלים של מוזיאון ישראל מודיעה היום (06.09.23) על מינויים חדשים להנהלת המוזיאון: סוזן לנדאו תמונה לממלאת מקום מנהל המוזיאון, ותחת ניהולה תמונה אוה מדז'יבוז'-לוי למנכ"לית המוזיאון. לנדאו תעמוד בראש הנהלת המוזיאון ותהיה אמונה בין היתר על נושאי התוכן והאוצרות, גיוס משאבים וקשר עם התורמים הבינלאומיים. מדז'יבוז'-לוי תהיה אחראית על תפעול המוזיאון, בכלל זה אגפי הכספים, משאבי האנוש והשיווק.

עבור לנדאו מדובר בחזרה הביתה: בעברה כיהנה במשך 34 שנים בתפקידי אוצרות שונים במוזיאון והגיעה לכהן כאוצרת הראשית לאומנויות שלו, כשבין היתר היא זו שהקימה את המחלקה לאמנות עכשווית שלו, והייתה אחראית בזמנו על הצבת אוסף הפסלים בגן האמנות על שם בילי רוז של המוזיאון ובשטחים הפתוחים שלו. ב-2012 פרשה לנדאו ממוזיאון ישראל ומונתה למנכ"לית מוזיאון תל אביב ולאוצרת הראשית שלו, תפקיד בו החזיקה עד סוף שנת 2018. במהלך שנים אלו פעלה לנדאו למיתוגו החדש של מוזיאון תל אביב וגם ייסדה בו את המחלקה לאמנות עכשווית.

בשנת 2020 לקחה לנדאו חלק, לצדו של אספן האמנות סטיב נסימה, בהקמת גלריית האמנות "נסימה־לנדאו" בתל אביב. עם קבלת התפקיד במוזיאון ישראל תקפיא לנדאו את קשריה עם הגלריה האמורה ואת כל פעילותה בה. לנדאו מתגוררת ברמת גן, נשואה ואם לבן ובת. לנדאו תכנס לתפקידה כממלאת מקום מנהל המוזיאון למשך השנה הקרובה, כשמקביל ועדת האיתור של מועצת המנהלים תתכנס כדי לחדש את תהליך החיפוש אחר מנהל/ת מוזיאון קבוע/ה.

אוה מדז'יבוז'. ענבל מרמרי,
אוה מדז'יבוז'/ענבל מרמרי

מדז'יבוז'-לוי, היא אשת ניהול ותקשורת ישראלית. בעברה כיהנה כסמנכ"לית הפיננסים והפיתוח העסקי של שידורי קשת, מנכ"לית קבוצת מעריב ויו"רית הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. בתפקיד זה הייתה אחראית על כמה מהמהלכים הגדולים בשוק הטלוויזיה בישראל, בניהם הובלת המהלך להענקת רישיון ארוך טווח לערוץ 10, מהלך תקדימי שהבטיח את המשך קיומו של הערוץ ומהלך המעבר של הזכייניות קשת ורשת לערוצי שידור מלאים בנפרד. ב-2017 מונתה מדז'יבוז'-לוי לתפקיד מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה ואף ייצגה את ישראל בדיוני ועדת האו"ם לזכויות אדם. מדז'יבוז'-לוי מתגוררת בתל אביב, נשואה ואם לבן.

עו"ד יצחק מולכו, יו"ר מועצת המנהלים של מוזיאון ישראל: "אנו נרגשים על הצטרפותן של סוזן לנדאו כממלאת מקום מנהל המוזיאון ומי שתעמוד בראש הנהלת המוזיאון ושל אוה מדז'יבוז'-לוי כמנכ"לית המוזיאון, שתי נשים מוכשרות בעלות ניסיון עשיר בתחומן, להובלת מוזיאון ישראל. עבור לנדאו זו חזרה טבעית הביתה, כששמה ויכולותיה הולכים לפניה. לנדאו היא אשת חזון, והשנים בהן כיהנה בתפקידי אוצרות בכירים במוזיאון ישראל תרמו רבות למיצובו כמוזיאון החשוב בישראל. מדז'יבוז'-לוי היא מנהלת מקצועית בעלת מוניטין, שניהלה כמה גופים עסקיים וציבוריים גדולים והובילה מהלכים ניהוליים מרשימים, שמהשפעתם נהנים כל ישראלית וישראלי עד היום. בטוחני שהצטרפותן להנהלת המוזיאון תחזק את מעמד המוזיאון כמוסד התרבות הגדול והמוביל בישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully