וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדתו של שמעון פרס מחתה באזכרה שלו: "נאבקת גם בשבילך סבא"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 13:45

השחקנית והתסריטאית מיקה אלמוג, נכדתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל, הניפה שלט מחאה בזמן האזכרה השנתית שנערכה בהר הרצל שבירושלים. על השלט נכתב "אני נאבקת גם בשבילך, סבא", ועל חולצתה של אלמוג נכתב: "אין פשרה על דמוקרטיה"

בעזרת בינה מלאכותית "שמעון פרס" מגיב למצב הנפיץ בישראל. באדיבות מרכז פרס לשלום ולחדשנות./D-ID

מחאת הנכדה: השחקנית והתסריטאית מיקה אלמוג, נכדתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל, הניפה שלט מחאה בזמן האזכרה השנתית שנערכה בהר הרצל שבירושלים. על השלט נכתב "אני נאבקת גם בשבילך, סבא", ועל חולצתה של אלמוג נכתב: "אין פשרה על דמוקרטיה".

מיקה אלמוג באזכרתו של שמעון פרס, ספטמבר 2023. אריה לייב, פלאש 90
מיקה אלמוג/פלאש 90, אריה לייב
מיקה אלמוג באזכרתו של שמעון פרס, ספטמבר 2023. אריה לייב, פלאש 90
מיקה אלמוג/פלאש 90, אריה לייב

הבוקר כאמור התקיים טקס האזכרה הממלכתי לנשיא התשיעי שמעון פרס. במהלך נאומו בטקס התייחס נשיא המדינה יצחק הרצוג לפשרה הנידונה בנוגע למהפכה המשפטית: "אלה ימים של חשבון נפש וכולם צריכים לחשוב טוב טוב על ההשלכות של המעשים שלנו. אני שב וקורא לנבחרי הציבור - זה הזמן לגלות אחריות, להביט למציאות בעיניים ולפעול בכל דרך כדי להגיע להסכמה רחבה".

"מדינת ישראל נמצאת כבר כמעט תשעה חודשים בעיצומו של משבר חוקתי וחברתי חריף, שמטלטל באופן מסוכן ביותר את החברה, הכלכלה, ובמיוחד את הביטחון - של מדינת ישראל", המשיך הרצוג. "כבר אמרתי ואחזור על כך: אין דרך לפתרון ללא הידברות, אין דרך ללא הקשבה וכבוד. אנחנו חייבים להבין שאם צד אחד ינצח וצד אחד יוכנע - כולנו נפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully