וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי החליטו להישאר ומי להיפרד? אלו ההחלטות של זוגות "חתונמי"

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 22:58

אחרי עונה רבת תהפוכות, הגיע שלב ההחלטות הדרמטי של "חתונה ממבט ראשון". אז מה החליטו יוסי וחן? ומה עינב ורז? ומה לגבי רותם ורונן? ותומר ויואנה? ומה עם טל ורון? אלו כל ההחלטות שקיבלו זוגות חתונמי

חתומאי ומשה/וואלה Sheee

אחרי עונה רבת תהפוכות, הגיע שלב ההחלטות הדרמטי של "חתונה ממבט ראשון", שבו כל אחד מהזוגות מודיע אם הוא החליט להישאר עם בן או בת זוגו או לא. הזוג הראשון שהופיע על המסך היה חן ויוסי, שכל אחד מהם אמר כצפוי שהוא רוצה להמשיך עם השני. הזוג השני היה עינב ורז שהחליטו גם הם להמשיך זה עם זו. "אני ממש אשמח שנמשיך לגלות אחד את השנייה", אמרה עינב. "את מדהימה וזכיתי ואני לגמרי רוצה להמשיך לחזק את הקשר ולגלות עוד ולצבור דברים משותפים נוספים יחד ולתת מעצמי יותר", הוסיף רז.

אחרי 42 יום החליטו גם משה ונעם להגיד כן ולהמשיך יחדיו. "אחרי שחשבתי ואחרי כל התהיות שהיו לי, אני חושבת שרק התחלנו בשבוע וחצי האחרון את התהליך שלנו", אמרה נעם. "הדברים אצלי זזו ונכנסת לי ללב. אתה חשוב לי ואני חושבת שיש בינינו יסודות טובים לבנות עליהם את ההמשך". משה הסכים: "מרגיש שיש פה משהו שהוא שווה ניסיון". גם רון וטל החליטו להגיד כן ולהמשיך יחד. אחריהם הגיעו רותם ורונן, שידעו משברים רבים במהלך העונה, שאמרו אף הם "כן" והחליטו להמשיך יחד מחוץ למצלמות.

האחרונים היו תומר ויואנה שאמרו אף הם "כן" והחליטו להמשיך יחד.

בכך, כל הזוגות שנותרו בחתונה ממבט ראשון אמרו, למעשה, שהם ממשיכים זה עם זו.

יואנה ותומר. קשת 12 חתונה ממבט ראשון, צילום מסך
תומר ויואנה/צילום מסך, קשת 12 חתונה ממבט ראשון

אחד הזוגות שנפרדו לפני שלב ההחלטות היה שניר ומור, שנפרדו ארבעה ימים לפני שלב ההחלטות. "התלבטנו עוד ערב לפני כן אם ללכת לאירוע הזוגות או לא. לא הצלחנו להגיע להחלטה כי מצד אחד ידענו על הקשיים שלנו, ידענו שאנחנו לא הכי זוגיים, אבל מצד שני אתה רוצה לסיים את מה שהתחלת. עברת כברת דרך עם אדם שבסך הכול כיף לך איתו, אז אתה רוצה לחגוג, אתה רוצה גם להגיע לסוף, אתה רוצה לסיים בטוב. בסופו של דבר, עדיין התלבטנו אם ללכת. הוא נתן לי להחליט אם ללכת או לא, הסתכלתי על הסיטואציה מהצד, אמרתי 'אנחנו לא זוג, אין פואנטה ללכת לאירוע זוגות'. זה מה שקרה. ואז התחלתי לארוז. הנגזרת הישירה של זה היא 'נפרדים'".

בתשובה לשאלה אם כעסה על דברים ששניר אמר, ענתה: "כן. כשהוא אמר 'היא לא נראית מספיק טוב' בחתונה. זה היה מבאס. וגם לשמוע את השיחה שלו עם רונן במפגש זוגות, או בכלל לשמוע את הדברים שהוא אמר לבנים במפגש זוגות".

כשפתאום הוא פתח עליך.

"כן, כשהוא אמר שאני 180 מעלות הפוך מהטעם שלו. אלו לא היו דברים נעימים לצפייה. מצד שני ראיתי כמה הוא משתדל בשביל שזה יעבוד לו. הוא נורא רצה לרצות, אי אפשר לקחת לו את זה. הוא נורא השתדל, הוא נורא ניסה לגרום לזה לקרות בשבילו. הוא עשה את הכי טוב שהוא יכול. היו כל כך הרבה שיחות בינינו, ודשנו בזה מכל כיוון אפשרי, הרי מערכות יחסים קודמות שלו התחילו בידידות. הדיבור היה 'תישארי'. הוא ראה בי דברים טובים, אני ראיתי בו דברים טובים, שנינו ראינו דברים שאנחנו מאחלים לעצמנו בבני זוג. היינו רציונליים בקטע מעצבן, רציתי להוריד לנו כאפה. לא היינו זוג, אבל אתה רואה כל כך הרבה דברים טובים ואתה לא רוצה ללכת כל כך מהר. אתה יודע שעד כה עזבת ויש סיבה שאתה עדיין רווק, אז החלטתי לבחון את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully