וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב מצבו הרפואי: ברוס ספרינגסטין דוחה את הופעותיו

7.9.2023 / 12:43

המוזיקאי האגדי הודיע כי כל תאריכי ההופעות שלו בחודש ספטמבר יידחו בעקבות התמודדות עם אולקוס: "כואב לנו הלב שנאלצנו לדחות את ההופעות האלה". כל הפרטים

המוזיקאי האגדי ברוס ספרינגסטין (73) הודיע אמש (רביעי) כי כל תאריכי ההופעות שלו בחודש ספטמבר יידחו בעקבות התמודדותו עם מחלת הכיב הפפטי (אולקוס). "כואב לנו הלב שנאלצנו לדחות את ההופעות האלה", כך נכתב בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של ספרינגסטין. זאת לאחר שגם בחודש שעבר המוזיקאי נאלץ להודיע על דחייה של הופעותיו בעקבות מצבו הרפואי.

"אני מתנצל בפני המעריצים המופלאים", כתב. "נהנינו בסיבוב ההופעות בארצות הברית ואנחנו מצפים לעוד הופעות נהדרות. נחזור בקרוב. שולח אהבה לכולם, ברוס". ההופעות של ספרינגסטין ולהקתו הוותיקה The E Street Band תוכננו לתשעה תאריכים החודש. המוזיקאי ולהקתו נמצאים מאז תחילת חודש פברואר האחרון בסיבוב הופעות באירופה, דרום אמריקה וארצות הברית ולפי התכנון צפויים לסיים בחודש דצמבר עם צמד הופעות בסן פרנסיסקו.

בחודש מאי האחרון ספרינגסטין תועד נופל על גבו על הבמה באמסטרדם כשעלה במדרגות בעת שהוא שר לקהל. מיד לאחר מכן מאבטחים וחברי הלהקה רצו לכיוונו, הרימו אותו וההופעה המשיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully