וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכה למשיח: שלום חנוך הופיע הערב בהפגנת המחאה בתל אביב

9.9.2023 / 21:32

המוזיקאי האגדי הופיע בהפגנה בקפלן, ביצע את "מחכים למשיח" ופנה לקהל: "אני מצרף את קולי ואת עצמי בקריאה לחופש ושוויון בארצנו". בכך הצטרף לזמרות רבות שכבר עשו זאת במהלך השבועות והחודשים האחרונים, בהן יהודית רביץ ונטע ברזילי. צפו

שלום חנוך מופיע בהפגנה בתל אביב, 9 בספטמבר 2023/כוח קפלן

הזמר שלום חנוך הופיע הערב (מוצאי שבת) בהפגנת המחאה ברחוב קפלן שבתל אביב. הוא ביצע את השיר "מחכים למשיח", ועוד לפני כן פנה אל הקהל המריע ואמר: "אני מחבק אתכם. בלב שלם ואוהב, אני מצרף את קולי ואת עצמי בקריאה לחופש ושוויון בארצנו. הארץ שלנו".

חנוך הוא אחד מזמרי המחאה הבולטים בתולדות המדינה, וכך היה גם בעשור האחרון בקריירה שלו, שבו, בין היתר, מחה נגד כוונתה של שרת התרבות דאז מירי רגב לנאום לפני הופעתו בפתח פסטיבל ישראל. בשנים האחרונות, בשיאה של מחאת בלפור, הוציא חנוך שני שירים שזכו לתהודה וזוהו עם המחאה נגד הממשלה, "שלטון" ו"הטוב, הרע ואחותך" בשיתוף הראפר טונה.

עם ההופעה הערב הצטרף המוזיקאי האגדי לזמרות רבות שכבר עשו זאת במהלך השבועות והחודשים האחרונים. הרשימה כוללת בין היתר את יהודית רביץ בהופעה נדירה, וכן את גלי עטרי, קורין אלאל, קרן פלס, מירי מסיקה, עברי לידר, נטע ברזילי, אפרת גוש ועדן אלנה. רביץ, שהופיעה בשבת הראשונה של אוגוסט, שרה בהפגנה את המנון "התקווה" אחרי לא מעט שנים שבהן נמנעה מהופעות חיות. שבועיים אחרי כן גם ברזילי ביצעה את ההמנון בהפגנה בקפלן.

  • עוד באותו נושא:
  • שלום חנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully