וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דובר ניצולי השואה", "קישקשתא": קרב הטינופים הגדול בין גיא פינס לינון מגל

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 17:32

לאחר שנתניהו טען שאמירה של שקמה ברסלר, עליה התנצלה, מסיתה ומוזילה את השואה, תקף פינס את המסיתים מימין והוסיף: "בשם סבי וסבתי שאיבדו את כל משפחתם, אומר לכם שברסלר היא הגאולה". מגל כתב: "פינס - דובר ניצולי השואה", ופינס ענה: "ההיסטוריה תשפוט אותך"

ינון מגל וגיא פינס. צילום מסך קשת, ערוץ 14, צילום מסך
גיא פינס וינון מגל/צילום מסך, צילום מסך קשת, ערוץ 14

עימות חריף נוסף בין אנשי התקשורת גיא פינס וינון מגל בטוויטר. ראשית הדברים באמירה של שקמה ברסלר, אחת ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית, עליהם התנצלה לאחר מכן. בדיון בנהלל ביום שישי, נשאלה ברסלר על המגעים לפשרה שהוביל נשיא המדינה יצחק הרצוג ואמרה כי בצד של תומכי ההפיכה ישנם גזענים ופשיסטים וכי "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים". למחרת פרסמה ברסלר התנצלות בחשבון הטוויטר שלה: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח", כתבה. "אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".

ראש הממשלה נתניהו פרסם הודעה בה גינה את דברי ברסלר וטען כי "האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה וגם הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין איננה הזכות להסית".

בעקבות זאת, אתמול כתב גיא פינס בחשבון הטוויטר שלו: "מדהים איך גדולי המסיתים, המשסים המפלגים ועוזריהם נעלבים באוי אוי אוי גדול בשם הפוליטיקלי קורקט של זכר קרבנות השואה מאיזכור ה-N וורד. אני, בשם סבי וסבתי שאיבדו שם את כל משפחתם ורכושם ורוחם, אומר לכם ששיקמה ברסלר (שגם התנצלה) היא כל כך הגאולה. כל כך לא הקללה".

בתגובה לכך, צייץ אמש ינון מגל: "גיא פינס, ממגיש תכנית רכילות לדובר ניצולי השואה. התקדם". פינס לא נשאר חייב והגיב היום: "ינון מגל, אתה שהתקדמת מקקטוס לקישקשתא, של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מעז לפקפק בזכותי לדבר בשם סבי וסבתי שאיבדו את כל היקר להם בשואה. ההיסטוריה תשפוט אותך".

זו אינה הפעם הראשונה שבה פורץ עימות בין השניים. באוגוסט 2021 צייץ מגל: "כל דקה שעוברת כשאני רואה גיא פינס אני מרגיש יותר טיפש". פינס השיב לו: "זה מסביר סוף סוף. כנראה ראית מלא דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully