וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה את סתיו: יובל מעתוק היא הזוכה הגדולה בגמר האח הגדול 2023

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 0:03

יובל מעתוק היא המנצחת הגדולה של גמר "האח הגדול". למקום השני הגיעה סתיו קצין, יענקי הגיע למקום השלישי, שניר הגיע למקום הרביעי וליאל קוצרי הגיע למקום החמישי. כל הפרטים

שי לי יורדת על יובל מעתוק/צילום מסך רשת 13

אחרי עונה מותחת ורבת תהפוכות, הגיע רגע האמת של גמר "האח הגדול": יובל מעתוק היא הזוכה הגדולה בגמר "האח הגדול" אחרי שניצחה את סתיו קצין שהגיעה למקום השני, יענקי הגיע למקום השלישי, שניר בורגיל הגיע למקום הרביעי וליאל קוצרי הגיע למקום החמישי. עם צאתו מהבית, תקע יענקי בשופר.

"מגיע ליובל, היא הלב שלי והלב של הבית", אמרה סתיו קצין לאחר שיצאה. גיא זו-ארץ אמר לה שהיא הייתה אחת הדיירות הטובות שהיו אי פעם באח הגדול.

יובל מעתוק גמר האח הגדול. מיכה לובטון,
רגע הזכייה של מעתוק/מיכה לובטון

האחרון שהודח מהבית רגע לפני הגמר היה אברהם אקלום שהודח אחרי 100 ימים והגיע בכך למקום השישי בעונה. לפניו הודחה מבית האח הגדול שי עופרי, שהגיעה למקום השביעי והמכובד. לפני עופרי שהודחה מבית האח הגדול הייתה עדן. לפניה יצא מהבית אורי נגר, שהחליט לפרוש מהתכנית 38 ימים אחרי שנכנס אל הבית. הוא הצטרף ליתר הדיירים שפרשו העונה הזו: גיא איתן שהיה הראשון לעזוב, לין אלפי שפרשה 46 ימים אחרי שהתחילה העונה ובן ויארניק, שהיה השלישי להפעיל את הנוהל ולפרוש מהבית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully