וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משמר הגבול": נטפליקס רכשה את הסדרה הישראלית של הוט

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 19:35

"משמר הגבול", הסדרה הישראלית שיצר מני יעיש ("אבינו", "ג'ודה") עבור הוט, בכיכובם של בן סולטן, שלום מיכאלשווילי ושלומי שבת, תהיה זמינה בנטפליקס בעשרות מדינות

טריילר לסדרה "משמר הגבול"/HOT

ענקית הסטרימינג נטפליקס רכשה את זכויות השירות של סדרת הדרמה הישראלית "משמר הגבול", שיצר מני יעיש ("המשגיחים", "אבינו", "ג'ודה") ותעלה בהוט ויאודי בבכורה מחר (שלישי), לקראת שידור שבועי קבוע בהוט 3 מדי יום חמישי.

הסדרה תהיה זמינה בנטפליקס בהמשך השנה בארצות הברית, קנדה, ארגנטינה, ניו זילנד, אוסטרליה, דרום אפריקה, בריטניה, פולין, רומניה, צ'כיה, הונגריה, ספרד, פורטוגל, צרפת, הולנד, בלגיה, שוודיה, נורווגיה, דנמרק, יוון ואיטליה - וגם בנטפליקס ישראל. בנוסף לכך, גוף השידור הציבורי של גרמניה, ZDF, רכש את הסדרה אף הוא ויעלה אותה עם כתוביות בגרמנית לפלטפורמת הסטרימינג שלו.

"משמר הגבול" היא דרמת אקשן בת שמונה פרקים שעוקבת אחר אבי (בן סולטן, "עלומים"), ילד פרא מבת ים, מסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. מהר מאוד הוא הופך ללוחם ושוטר מוצלח ומוערך, ואפילו מתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום - אך העבר שלו ממשיך לסבך אותו ולהזכיר לו שהוא לעולם לא ישתנה. לצידו משחקים גם שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב, שלומי שבת, עידן אליאלי, חיים זנאתי, מוריס כהן, לואי עלי, מאיר תמם, גל זהבי, תקוה גדעון, מאיה צפיר ואסף מור יוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully