וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההטרדות, האיומים והמעצר: הדרמה של לירון ויצמן מאחורי הקלעים בגמר "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 18:38

אדם שהטריד במשך חודשים ארוכים את לירון ויצמן, הטרדה שבעקבותיה הוצמדה לה אבטחה, נעצר אתמול במהלך השידור החי של גמר האח הגדול בנווה אילן. כל הפרטים על הדרמה

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

לפני כשלושה שבועות דיווחנו לראשונה על אדם שהטריד ללא הרף את לירון ויצמן, עד כדי כך שברשת 13 הוחלט להצמיד לה מאבטח ולהגיש תלונה למשטרה נגד אותו אדם. כעת מסתבר כי אותו אדם שדאג לשגר איומים והודעות ללירון ויצמן במשך חודשים ארוכים נעצר אתמול במהלך השידור החי של גמר האח הגדול בנווה אילן.

מתברר שזו לא הייתה הפעם הראשונה שבה הוא נעצר. לאחר אותה תלונה למשטרה לפני כשלושה שבועות, אותו מטרידן נעצר ושוחרר ואמש הוא הגיע למתחם נווה אילן, ולאחר שהמשטרה גילתה שהוא שם, הם עדכנו את ההפקה והמאבטחים תפסו אותו בזמן שהוא ניסה להיכנס למתחם תחת זהות שונה. לפי דיווח של ערן סוויסה, לירון ויצמן עצמה לא ידעה בזמן אמת על הדרמה מחשש שהדבר יפגע לה בהנחיית הגמר. רק לאחר הגמר היא עודכנה בפרטים.

כאמור, אותו אדם שלח לויצמן עשרות הודעות נאצה והתקשר ללא הפסקה ממספרים שונים, חלקם חסויים, תוך שהוא מתייחס אליה באופן אישי ולתכנית "האח הגדול". בין השאר אותו אדם כתב לה דברים קשים כמו "את שליחה של יצורי אופל" ו"את משרתת את כוחות הרוע". בעקבות כך, כאמור, הוצמדה לויצמן אבטחה.

לירון ויצמן מנחה את "האח ב=הגדול". רשת 13, צילום מסך
לירון ויצמן/צילום מסך, רשת 13

לפני כחודש כאמור פורסמו פוסטים שקריים לגביי ויצמן, בהם נטען שפוטרה מתפקידה כמנחת "האח הגדול" - דבר שלא היה ולא נברא, ופורסם גם ציטוט שקרי, שכביכול נאמר כתגובה על ידי ויצמן: "טעיתי, לקחתי את החוק לידיים, מאחלת בהצלחה לגיא ויעל מקווה שהטעות הקשוחה שעשיתי תסלח לי איזה יום", דברים שלא אמרה מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully