וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר החסידי דדי גראוכר הלך לעולמו, נתניהו ספד לו: "התגלמות אהבת ישראל"

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 8:29

הזמר ואיש העסקים עודד דוד (דדי) גראוכר הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק במחלה קשה. גראוכר הותיר אחריו עשרות להיטים במוזיקה החסידית ופעל להקמת פרויקטים למען חולים ונזקקים

הזמר ואיש העסקים עודד דוד (דדי) גראוכר הלך לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק במחלה קשה. גראוכר הותיר אחריו עשרות להיטים במוזיקה החסידית ופעל להקמת פרויקטים למען חולים ונזקקים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהיה מיודד עם גראוכר, ספד לו: "דדי היה התגלמות אמיתית של אהבת ישראל. הוא שימח אנשים בכישרון הייחודי שלו להאיר לבבות, להצחיק. דדי ליווה את ילדינו במסע התבגרותם. הוא היה עימנו ברגעי שמחה ויגון. כשרק היה נכנס לחדר, חיוך רחב היה מתפשט על פנינו. מי לא אהב את דדי, את הנשמה הטובה ואת האור שקרן ממנו? אנחנו בוכים הערב עם מלכה והילדים - ציפורה מרים, מיכל חנה, שירה, שני יפה, שי מאיר, אברהם אלימלך, נתן יאיר, רננה זהבה, יעקב דב, אביאל, ועם מוקיריו הרבים מספור של האיש הטוב והמופלא הזה. משפחתנו איבדה הערב חבר יקר שאותו לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך".

גראוכר החל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני כשלושים שנה. הוא הופיע רבות, בין השאר לצד ענקי הזמר החסידי אברהם פריד ומרדכי בן דוד. גראוכר הוציא שישה אלבומי סולו, ביניהם שירים שהפכו ללהיטים במגזר החרדי כמו "שמח", וגם "הוא יגאל אותנו", "לך אתן" ו-"חברון מאז ולתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully