וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט היא הזוכה הגדולה של טקס ה-VMA 2023. שוב

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 15:42

הזמרת זכתה בפרסי הקליפים של MTV בתשעה פרסים, בהם פרסי קליפ השנה ושיר השנה על שירה "Anti-Hero", ואלבום השנה על "Midnights". שאקירה קיבלה פרס חלוציות על מפעל חיים ושון (דידי) קומבס את פרס האייקון העולמי. צפו בסרטונים מהטקס

טיילור סוויפט בטקס ה-VMA של MTV. Kevin Mazur, GettyImages
יצאה עם שלל נאה. טיילור סוויפט בטקס ה-VMA/GettyImages, Kevin Mazur

טיילור סוויפט היא הזוכה הגדולה של טקס ה-VMA, פרסי הקליפים של MTV, לשנת 2023. בטקס, שהועבר אמש (שלישי) בשידור חי מניוארק, ניו-ג'רזי, קטפה סוויפט תשעה פרסים, לאחר שגם הובילה במספר המועמדויות (11).

בין השאר זכתה הזמרת בפרסי קליפ השנה ושיר השנה על שירה "Anti-Hero", אלבום השנה על אלבום האולפן העשירי שלה "Midnights", אמן השנה ומופע הקיץ. סוויפט הפכה לאמן הראשון שזכה בפרס קליפ השנה שנתיים ברציפות, והגדילה לארבע את השיא שלה לאמן שזכה הכי הרבה פעמים בקטגוריה (אחרי שבשנה שעברה שברה את השיר כשעשתה זאת בפעם השלישית). הפרס הראשון שבו זכתה סוויפט אמש הוענק לה על ידי חברי להקת הבנים המתאחדת אן סינק - ג'סטין טימברלייק, לאנס באס, ג'יי.סי שאזיי, ג'ואי פאטון וכריס קירקפטריק.

ניקי מינאז' הנחתה את הטקס בפעם השנייה ברציפות וגם ביצעה חומרים חדשים מאלבומה הקרוב. וויקלף ג'ין העניק לשאקירה את פרס החלוציות על מפעל חיים, והיא הופיעה בטקס עם כמה מלהיטיה. מרי ג'יי בלייג' העניקה לשון (דידי) קומבס את פרס האייקון העולמי וגם הוא ביצע מלהיטיו. עוד הופיעו בערב ליל וויין, קארדי בי ומייגן די סטליון, דוג'ה קאט, אוליביה רודריגו, פטבוי סלים ודמי לובאטו. ולקראת סוף הערב, צויינו 50 שנה להיפ הופ על ידי גראנדמאסטר פלאש, מינאז', וויין, אל אל קול ג'יי ו-DMC.

הטקס ישודר ב-MTV ישראל, ביס ובהוט, הערב (רביעי) ב-22:00 ולאורך השבוע, ערוך ומתורגם.

צפו בסרטונים מהטקס (מעל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully