וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשתה מים שלא ישתילו לך קוצב": כשגיא הוכמן קרע את ביבי, שרה ובן גביר

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:07

חברי הקואליציה קיימו אמש ערב גיבוש במסעדה בירושלים, שבמהלכו הופיע מולם הקומיקאי גיא הוכמן. הוכמן צחק על ביבי, על שרה, על גלנט ("איפה הוא, באירוע של האופוזיציה?"), על בן גביר ("איפה הוא, מטעין את הנשק?") ועל האנגלית של סמוטריץ'. צפו

בודיאו: נתניהו נואם בערב גיבוש הקואליציה./תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, רוני כנפו.

חברי הקואליציה קיימו אמש ערב גיבוש במסעדה בירושלים, שבמהלכו הופיע מולם הקומיקאי גיא הוכמן שצחק עליהם במשך 10 דקות תמימות. בין השאר הוא צחק על ראש הממשלה נתניהו ("ביבי, תשתה מים, שלא ישתילו לך קוצב לב"), על רעייתו ("מירי רגב לא הגבילה אותי בכלום. היא אמרה לי שאני יכול לעשות מה שאני רוצה במופע ולצחוק על כולם. שרה, את נראית נהדר") ועל רגב עצמה: "מירי, תעזבי את צ'כוב, לכי לקורס פיתוח קול. באמא שלי, ראיתם איך היא שרה".

הוכמן גם עקץ את שר הביטחון יואב גלנט שלא נכח באירוע ואמר: "איפה הוא, באירוע של האופוזיציה?". הקומיקאי פנה לאיילה בן גביר, רעייתו של השר איתמר בן גביר, ואמר לה: "איפה הוא? מטעין את הנשק? אני אוהב בבעלך איך שהוא התבגר. הוא הפך מנער גבעות למבוגר גבעות. איפה היה הדייט הראשון שלכם, במטווח?". הוכמן המשיך וצחק על השר יצחק וסרלאוף, על השר מיקי זוהר, על השרים עידית סילמן ועמיחי שיקלי ("כל הבוגדים") ועל סמוטריץ' שאינו בקיא באנגלית. על שר המשפטים יריב לוין, שלא נכח באירוע משום שהוא בשנת אבל על מות אביו, אמר: "רציתי שיעביר לי את המלח, כי את הרפורמה הוא כבר לא יעביר".

נתניהו עצמו שיתף את המופע של הוכמן ברשתות החברתיות וכתב: "גיא הוכמן כמעט הפיל את הקואליציה". את התשלום שקיבל עבור ההופעה תרם הוכמן לארגון "חלאסרטן" שתומך בחולים במחלה.

במהלך האירוע בירך נתניהו את הח"כים והשרים בברכת שנה טובה: "לפעמים מתווכחים, קורה. יש לנו דעות שונות, קורה. אבל בסוף מסכימים שיש לנו דרך אחת משותפת". נתניהו פרגן ל"מפיקת העל" מירי רגב, והאחרונה בתגובה פרגנה חזרה לשרה נתניהו. ראש הממשלה אמר בתגובה: "מי שיזמה את הערב, ארגנה את הערב - והגיעה להסכמה עם שרה על הערב הזה - זה מירי רגב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גיא הוכמן מופיע מול הקואליציה. טוויטר, צילום מסך
הוכמן והזוג נתניהו/צילום מסך, טוויטר

לפני כחודש וחצי חשף הוכמן כי אובחן כחולה בסרטן אשכים. אחרי מספר ימי אשפוז במהלכם עבר ניתוח לכריתת אשך, הוא שוחרר מבית החולים: "משתחרר מבית החולים. נותר לחכות לתוצאות בדיקות שיגידו לי לאן המסע ההזוי הזה לוקח אותי. ועכשיו לטובת אלפי גברים ששלחו לי הודעות עם ביצים רועדות, אני אומר: יופי, שימשיכו לרעוד, אני עכשיו עם אחת וזה רק רטט.

"בהמשך אגולל את כל הסיפור של תהליך הגילוי אבל בינתיים אגיד שסרטן אשכים הוא מניאק כזה שנטפל לצעירים. וכן, זה סרטן. וכן, זה באשכים. וכן, צריך לדבר על זה. זה לא מביך וזה לא טאבו, זו מחלה. וכזאת שצריך לגלות כמה שיותר מוקדם.

"אז תקשיבו שובבים, גם ככה אתם ממששים את האיזור לא מעט, עכשיו פשוט תתמקדו באשכים. וחשוב להבהיר, גם אם מרגישים או חושבים שמרגישים גוש או שינוי בצורה ובגודל, זה לא אומר שזה סרטן! מדובר בסוג נדיר יחסית. אבל אולי שווה לבדוק את זה. אחים יקרים, אל תתביישו למשש, גילוי מוקדם מציל חיים. ואין מה לבכות על אשך שהלך. אמשיך לעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully