וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "צעירים חסרי מנוח" בילי מילר מת בגיל 43

18.9.2023 / 0:00

מילר זכה בשלושה פרסי אמי לבידור בשעות היום על תפקיד בילי אבוט שגילם באופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח", ושיחק גם בסדרה "בית חולים ג'נרל". הוא מת שלשום, יומיים לפני יום הולדת 44. מנהלו מסר לתקשורת כי מילר "נאבק במאניה דיפרסיה בזמן מותו". סיבת מותו לא פורסמה

השחקן בילי מילר עם זכייתו בפרס אמי לבידור בשעות היום, יוני 2014. Angela Weiss, GettyImages
השחקן בילי מילר עם זכייתו בפרס אמי לבידור בשעות היום, יוני 2014/GettyImages, Angela Weiss

השחקן זוכה פרס האמי בילי מילר, המוכר בעיקר מהסדרה "צעירים חסרי מנוח", מת ביום שישי, יומיים לפני שהיה אמור לחגוג יום הולדת 44. מנהלו מסר לתקשורת כי מילר "נאבק במאניה דיפרסיה בזמן מותו". סיבת מותו לא פורסמה.

מילר נולד ב-17 בספטמבר 1979 בטקסס. לאורך ילדותו נאבק במצב פיזיולוגי נדיר שנקרא קואליציה טרסלית, שפגע בסחוס בקרסוליו. פריצתו לתעשיית הבידור התרחשה כדוגמן. לאחר מכן גילם לזמן קצר את דמותו של ריצ'י באופרת הסבון "כל ילדיי". בהמשך הצטרף לאופרת הסבון "צעירים חסרי מנוח" בה גילם את דמותו של בילי אבוט. התפקיד הקנה לו שלושה פרסי אמי לבידור בשעות היום, שניים מהם בקטגוריית שחקן המשנה בסדרה דרמה ואחד בקטגוריית שחקן ראשי בסדרת דרמה.

בשנת 2014 נפרד מהתפקיד, ועבר לשחק בסדרה "בית חולים ג'נרל", בה גילם את התפקידים של ג'ייסון ודרו. לאחר מכן השתתף בחמישה פרקים בסדרה "Suits". בנוסף, שיחק בסדרות "NCIS", "המפענחת: פשעים חמורים", "CSI" ובדרמת המלחמה של קלינט איסטווד "צלף אמריקאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully