וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לאושר כהן ואודיה: הראפר שרק הוחתם בחברה של עומר אדם

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 10:12

הזמר והראפר שרק (שי הורוביץ) חתם בחברת PAI של עומר אדם. שרק מצטרף לאמנים אושר כהן ואודיה שגם הם חתומים בחברה שבבעלות עומר אדם ושבה מנוהלים גם אחיו של אדם, גל ורואי אדם

הראפר שרק. אוראל סברן,
שרק/אוראל סברן

הזמר והראפר שרק (שי הורוביץ) חתם בחברת PAI של עומר אדם. שרק מצטרף לאמנים אושר כהן ואודיה שגם הם חתומים בחברה שבבעלות עומר אדם ושבה מנוהלים גם אחיו של אדם, גל ורואי אדם. ביום חמישי האחרון הוציא שרק שיר חדש - "מלך העולם", אשר יצא במסגרת שיתוף הפעולה החדש בחברת PAI.

לאחרונה ביצע עומר אדם קאבר ללהיט של שרק "סטלות" ובנוסף הקליט הראפר שני שירים עם רואי אדם - "חייאתי" ו"הקרקס של רואיקו". בימים אלה עובד שרק על דואט משותף עם הדוגמנית והשחקנית שחר חיון. בשנה האחרונה שיתף פעולה עם אמנים רבים, ביניהם רואי אדם, עמרי סבח, אנג'ל ברנס, אורי קומאי (דודו פארוק) ואלון דה לוקו.

בשנת 2018 חבר שרק לראפר צוקוש, תחת הצמד "שרק וצוקוש", ויחד הוציאו את סינגל הבכורה שלהם "בראש שלי". בהמשך יצא אלבום הבכורה שלהם בחברת התקליטים של הראפר סאבלימינל, "תאקט רקורדס". ב-2020 הוציא הצמד אלבום נוסף, "באנו לתקן". בשנת 2021 הודיעו על פירוק הצמד. ביולי 2022 הוציא את סינגל הסולו הראשון שלו לאחר פירוק הצמד, "רילקסי", ובספטמבר אותה השנה הוציא את אלבום הבכורה שלו, "ראפרטואר". ב-3 באוגוסט 2023 הוציא כאמור את הסינגל "חייאתי" עם רואי אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully