וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר דורון מירן עבר אירוע מוחי: "אני מתקשה קצת לדבר, אבל מתגבר"

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 22:33

הזמר וכוכב הריאליטי דורון מירן מתאושש אחרי שעבר אירוע מוחי רגע לפני החג. מירן לוואלה! תרבות: "התחלתי ללכת, קשה לי קצת לדבר. אני בהלם מהתגובות החמות שקיבלתי"

הזמר וכוכב הריאליטי דורון מירן מתאושש אחרי שעבר אירוע מוחי רגע לפני החג. בשבוע שעבר פורסם ב-TMI כי מירן חש ברע ואושפז במחלקת שבץ מוחי בתל השומר, וכעת פורסם תיעוד שלו מתוך בית החולים כשהוא מניח תפילין ומאזין לתקיעת שופר לרגל ראש השנה.

בשיחה עם וואלה! תרבות מבית החולים תל השומר סיפר מירן: "שבוע שעבר קמתי בבוקר, שתיתי נס קפה והתחלתי להסתמס עם אנשים. פתאום הטלפון נפל לי מהיד. לא הבנתי מה קורה, חשבתי שישנתי על היד. אבל אשתי הסתכלה עליי ואמרה לי: תרוץ לרופאה! אמרתי לה, מה את עושה מזה רעש? זה בסך הכל יד. באתי לרופאת המשפחה והיא אמרה לי טוס מהר לבית חולים. חבר שלי לקח אותי לתל השומר.

"בבית חולים התנפלו עליי איזה 20 רופאים. לא הבנתי מה הם רוצים. אמרתי, מה עושים מזה עניין? זה בסך הכל יד. אמרו לי אתה נמצא באירוע מוחי והזמן קובע מאוד. ישר החדירו לי חומרים לגוף. אושפזתי במחלקת שבץ מוחי. עברתי אירוע מוחי יחסית קל. עכשיו אני מתאושש. אני משתחרר היום. אני מתגבר. התחלתי כבר ללכת. נשארו לי כמה תופעות לוואי קלות. קצת קשה לי לדבר. אני אתחיל להופיע בקרוב, אוטוטו".

"אני בהלם מהתגובות החמות", מוסיף מירן. "אומרים שאחרי שבנאדם מת, הוא לא יודע כמה אנשים אוהבים אותו. פה ראיתי כמה אוהבים אותי. למרות שגם כתבו דברים לא נכונים. למשל שהמצב קשה. ובטיקטוק כתבו שדורון מירן נפטר. אם זו סגולה לאריכות חיים - אני קונה את זה".

בנו של מירן, בן מירן, כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "בימים האחרונים אבא שלי ואני עברנו יחד הליך רפואי לא פשוט. מצבנו יציב, בהתאוששות, תודה להשם על הכול. אני צעיר, אני חזק, אני אעבור את זה. אני דואג נטו לאבא שלי שבעזרת השם יהיה רק בריא. תשמרו על הבריאות, תקשיבו לי. עזבו אתכם מלרדוף אחרי שטויות. תשמרו על עצמכם ועל המשפחה שלכם. זה מה שיש לנו בעולם הזה".

דורון מירן (60) פרץ כזמר בשנת 87'. בין להיטיו המוכרים: "נערה מדליקה", "ילדונת", "שמרי עלי", "סוד האהבה", "נשבע לך לא בוגד", "יא חלאולאו". בנוסף להיותו זמר, מירן השתתף בתכניות ריאליטי רבות. ב-2014 השתתף בעונה השישית של "האח הגדול", והודח רביעי. בהמשך השתתף ב"גולסטאר", "היחידה" ושוב פעם "גולסטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully