וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות יקיר "פסטיבל מספרי סיפורים" יוענק השנה למלחין והמנצח גיל שוחט

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 11:38

כבכל שנה, גם הפעם יעניק הפסטיבל את "אות יקיר פסטיבל מספרי סיפורים". האות מוענק מדי שנה לדמויות מרכזית בתרבות או בציבוריות הישראלית, שלוקחים חלק בפסטיבל שנה אחר שנה. השנה יוענק האות למוזיקאי

מפעל הפיס - גיל שוחט - רוחב/עריכה: דינה מחפוץ

המלחין והמנצח גיל שוחט יקבל השנה את "אות יקיר פסטיבל מספרי סיפורים". האות מוענק מדי שנה לדמויות מרכזית בתרבות או בציבוריות הישראלית, שלוקחים חלק בפסטיבל. בין הזוכים בשנים קודמות: ליא קניג, שמעון פרס, שלמה בר שביט, מירי אלוני, יאיר דלל, יעקב בודו, שושנה דמארי, ישראל גוריון, ד"ר מרדכי נאור, יורם טהרלב ועוד.

שוחט ייטול השנה חלק בשני אירועים במסגרת הפסטיבל, שניהם ביומו הראשון: "שופטי ביהמ"ש העליון מספרים - 75 שנות עצמאות במשפט הישראלי", פאנל מיוחד אותו ילווה מוזיקלית, ו"חגיגה צרפתית" - מופע מקורי מיוחד של שוחט עם השירים האהובים של אדית פיאף, ז'אק ברל וגדולי מלחיני השנסונים של צרפת, בהשתתפות השחקנית והזמרת יונית טובי, המתופף ואמן כלי ההקשה נתי כהן והקונטרה בסיסטית חיה יושע.

המייסד והמנהל האמנותי של פסטיבל מספרי סיפורים יוסי אלפי מסר: "גיל שוחט הוא מהאמנים האהובים על הקהל הישראלי בכלל, ועל הקהל של פסטיבל מספרי סיפורים בפרט, ובשנים האחרונות הוא לוקח בו חלק פעם אחר פעם בהצלחה רבה. שוחט מביא איתו איכות, מקוריות, וירטואוזיות והמון 'חוצפה ישראלית' לבמה, והפסטיבל גאה לשמש לו בית".

  • עוד באותו נושא:
  • גיל שוחט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully