וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוויה לא פשוטה, אתה מתחיל כל ערב מחדש": מוני מושונוב מדבר על המופע שלו

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 8:26

מוני מושונוב דיבר עם איריס קול ב-103fm על הופעת הסטנדאפ שלו: "10-15 דקות לפני ההופעה זה מתח שלא עוזב לרגע. הכול עליך. גם להצחיק, גם להיות מעניין, וגם לדבר מתוך ליבך"

השחקן מוני מושונוב סיפר על ערב הסטנדאפ שלו, שבו הוא שר ומספר על הקריירה שלו ועל הגיל: "זה ערב שהוא סטנדאפ במובן שבן אדם עומד ומדבר מול אנשים. אבל יש גם פסנתרן ואני שר ויש הצחקות", אמר בריאיון לאיריס קול ב-103fm. על ההופעה לבד על הבמה אמר: "חוויה לא פשוטה. אין בזה אוטומט. אתה מתחיל כל ערב מחדש וגם גדולי הסטנדאפיסטים יגידו ש־15-10 דקות לפני ההופעה זה מתח שלא עוזב אותם לרגע, כי הכול עליך. צריך גם להצחיק, גם להיות מעניין, וגם לדבר מתוך ליבך".

איריס גם שוחחה עם השחקן המוכשר על השתתפותו בסרט 'חתונה מאוחרת' בהשתתפותו. מושונוב נזכר: "הוא בא בטיימינג מאוד מיוחד, באיזו הירדמות כללית של הקולנוע הישראלי, ופתאום משהו חדש קרה. והוא אחר ושונה. עצם התפקיד הזה שקצת שונה ממני כבן אדם, ועצם זה שהוא סמך עלי שאוכל לשחק את זה. זה מרתק. כל כך שמחתי כי הייתי בין החלוצים שעברו לתפקידים דרמטיים בקולנוע ובטלוויזיה. אחר כך בראבא עם הערת שוליים, ודבל'ה עם שטיסל, ועם קריירה נפלאה שהוא עושה בקולנוע. אני שמח שעדיין יש במאים שמאמינים ששחקנים עם איכויות קומיות יכולים להביא איכויות מעניינות מבחינה דרמטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully