וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה ממש סיפור שיצא מהקשרו": טל מוסרי מתייחס לתקרית על הבמה

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 14:59

בריאיון לאיריס קול ב-103fm התייחס טל מוסרי לסערה בשל התייחסותו לרפורמה המשפטית על במת 'קזבלן': "סיפור שיצא מהקשרו". על הקונצרט בניצוחו של גיל שוחט: "חגיגה מיוחדת"

טל מוסרי נחנק מבכי בסוף הצגת "בוסתן ספרדי" הראשונה בתיאטרון הבימה אחרי הקורונה/שגיא בן נון

השחקן העסוק טל מוסרי צפוי להופיע בקרוב עם המנצח והפסנתרן גיל שוחט במופע חגיגי המיועד לילדים. לצד מוסרי יככבו גם חני נחמיאס, הדוד חיים ולא פחות מחמישה פסנתרי כנף. מוסרי שוחח עם איריס קול ב־103fm וסיפר על המופע: "את גיל שוחט אני מכיר משירותי הצבאי, הוא גדול ממני אבל נפגשנו כי היינו ביחד בחיל החינוך. הפעם אנחנו פותחים את אולם הקונצרטים ואת בית האופרה לכל המשפחה, זו הזדמנות להביא את הילדים והילדות גם לשמוע את שירי הילדות שגדלנו עליהם, שירי ילדות שגם ההורים מכירים ואוהבים בעיבודים קלאסיים. זו באמת הזדמנות לחשוף את הילדים לתרבות באמת מופלאה ונפלאה, אין כמו מוזיקה".

עוד הוסיף, כי "אנחנו כרגע בחדר החזרות, זה פשוט מופלא ונפלא לשמוע את 'קטן זה הכי כיף בעולם' פתאום בעיבוד של ארבעה פסנתרים. זה באמת קונצרט מיוחד, חגיגה ייחודית ומיוחדת. מי שמכיר את גיל שוחט יודע שהקונצרטים שלו הם דבר נפלא, הוא גייס אותי, את חני נחמיאס ואת דוד חיים, זה משהו מאוד מיוחד".

בהמשך, הגיב על תקרית שאירעה לו במהלך ההצגה 'קזבלן', בה התבטא בנושא המחאה וגרם לשחקן עופר חיון לרדת מהבמה. "זה ממש סיפור שיצא מהקשרו לחלוטין וסופר אחרת ממה שהיה. המסר שלי הוא תמיד לאחד, בטח בימים המטורללים שכולנו עוברים. מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הרבה מאוד שנים, יודע שבכל הזדמנות ובכל במה אני מחבר ומאחד. היו בשוליים דברים לא נעימים, אם הכניסו אותי לשם, קיבלנו את החותמת שאנחנו בתקופה משוגעת. אני ממש לא שם".

  • עוד באותו נושא:
  • טל מוסרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully