וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחקי הרעב" חוזרים: צפו בטריילר לסרט החדש בסדרה

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 17:25

הפריקוול "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר" מציג את הנשיא הרשע סנואו בצעירותו, כשהוא משמש מנטור למתמודדת צעירה בגילומה של רייצ'ל זגלר ("סיפור הפרברים"). הוא יגיע למסכים באמצע נובמבר

טריילר לסרט "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר"/באדיבות פורום פילם

התגעגעתם לסרטי "משחקי הרעב"? הטריילר לסרט החמישי ביקום הקולנועי, הפריקוול "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", יצא היום (רביעי) לשמחת המעריצים.

הסרט החדש מתרחש בימי חגיגות העשור למשחקים, ובמרכזו קוריאלנוס סנואו הצעיר (טום בליית) - הוא הנשיא סנואו הרשע והדיקטטור מהטרילוגיה המקורית - משממ כמנטור למתמודדת הצעירה של מחוז 12, לוסי גריי ביירד (המגולמת בידי רייצ'ל זגלר, "סיפור הפרברים" שבקרוב תככב בסרט "שלגיה" לצד גל גדות). עוד משחקים בסרט: פיטר דינקלג' ("משחקי הכס"), ויולה דיוויס ("גדרות", "הבלוז של מא רייני") וג'ייסון שוורצמן ("המרוץ לצמרת של מקס פישר"). את הסרט מביים פרנסיס לורנס, שביים את מרבית הסרטים הקודמים בסדרה, כמו גם את המותחנים "קונסטנטין" ו"דרור אדום"

סרטי "משחקי הרעב", המבוססים על ספריה של סוזן קולינס, מהווים את אחת מסדרות הסרטים המצליחות בכל הזמנים. יחד הם גרסו כמעט שלושה מיליארד דולרים ברחבי העולם, לא כולל מכירות הספרים ומרצ'נדייז נלווים.

הסרט אמור להגיע לבתי הקולנוע ב-16 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully