וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינרגיה, אלווין איילי: 5 המלצות לסוף ספטמבר

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 8:39

מופע חגיגי של להקת סינרגיה, להקת המחול אלווין איילי מגיעה לישראל, פסטיבל מספרי סיפורים יוצא לדרך - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב

סינרגיה

להקת סינרגיה חוגגת 22 שנים על הבמות במופע חגיגי באמפי שוני עם שלל להיטיה - "תראי זה אני", "חום יולי אוגוסט" '"צועקים על אהבה", "אשם" ,"מרגיש אחר","הולך ונעלם", "מתי את חוזרת" ועוד.

מתי? 23 בספטמבר

איפה? אמפי שוני

אלווין איילי

להקת המחול האמריקאית שהתחבבה על הקהל הישראלי חזרה לארץ למספר הופעות. זהו הביקור הרביעי של תיאטרון המחול האמריקאי במסגרת עונת המחול בבית האופרה בתל אביב. הלהקה תציג שתי תוכניות מגוונות ועשירות בהן ירקדו רקדני הלהקה עבודות שנוצרו על ידי אלווין איילי בצד עבודות מאת כוריאוגרפים שונים, בהן כאלה שנוצרו במיוחד עבור רקדני הלהקה כל תוכנית תסתיים בביצוע יצירת המופת של אלוין איילי Revelations.

מתי? 21-22-23 בספטמבר

איפה? בית האופרה, תל אביב

פסטיבל מספרי סיפורים

פסטיבל מספרי סיפורים מציין את שנתו השלושים עם אלפי סיפורים, מאות משתתפים, עשרות מופעים, בתשעה ימים של סיפורים מרתקים מצחיקים ומפתיעים שמספרים את הסיפור המגוון והמורכב של הישראליות והיהדות. ניהול אומנותי: יוסי אלפי.

מתי? החל מ-26 בספטמבר ועד 5 באוקטובר

איפה? תיאטרון גבעתיים

יוסי אלפי. צילום מסך, צילום מסך
יוסי אלפי/צילום מסך, צילום מסך

50 שנה למלחמת יום כיפור בתיאטרון תמונע

במסגרת האירוע יתקיים פאנל בהנחיית העיתונאית רונית ורדי ובהשתתפות אבירם ברקאי (חוקר מלחמת יום הכיפורים ומחברם של 5 ספרים אודותיה), העיתונאי אבי מלר (שהשתתף בלחימה של חיל השריון ברמת הגולן), תיקי וידס (מחברת הספר "קולות שתמיד איתי", המתאר את הימים הראשונים של מלחמת יום כיפור מזווית אישית). בחלקו הראשון של הערב תעלה ההצגה "שייקספיר בחווה הסינית" שכתב וביים אודי בן סעדיה ובהשתתפות: דורון צפריר, יהודה לזרוביץ, ניר ביקלס ונופר לוינגר.

מתי? 23 בספטמבר

איפה? תיאטרון תמונע

חגיגות 8 לרשת סלינה

רשת המלונות והאירוח סלינה מציינת שמונה שנות פעילות בסופ"ש חגיגי עם מסיבות, פעילויות וריטריטים. בבית אורן תתקיים מסיבת ריקודים, בסלינה ביץ' בתל אביב יתקיים פסטיבל WELLFEST ובו יוצבו דוכני אומנות של אמנים ויוצרים מקומיים, בצוקים תתקיים סדנת נשימה מדברית לשנה החדשה ובגלאמפינג רמון יתקיימו סדנאות ומופעי קרקס, הופעות חיות ושיעורי יוגה מרגיעים בנוף המדברי תחת שמורת הכוכבים במכתש רמון.

מתי? 21-23 בספטמבר

איפה? סלינה ברחבי הארץ (לפרטים)

  • עוד באותו נושא:
  • סינרגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully