וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות ריינס ומחווה לנושאי המגבעת: חגיגת אינדי בירושלים

עודכן לאחרונה: 25.9.2023 / 8:31

פסטיבל האמנות הירושלמי "מנופים" הכריז על רצועת המוזיקה שלו, "המערבל", ובה בין היתר ערב שיוקדש לקסטה המיתולוגית של נושאי המגבעת בהשתתפות תמיר אלברט מההרכב המקורי, נערות ריינס שיארחו את הילה רוח, ואירוע "אלקטרו-חפלה" עם חיים לרוז. כל הפרטים

נערות ריינס. סמנטה קרצמר,
נערות ריינס/סמנטה קרצמר

פסטיבל האמנות הירושלמי "מנופים", שיתקיים באוקטובר בירושלים, הכריז היום (חמישי) על ההופעות שייערכו במסגרת רצועת המוזיקה שלו, "המערבל".

הרצועה, בניהלוה האמנותי של נועה מלמד וזאנה, כוללת השנה שלושה אירועים יוצאי דופן, ובראשם מחווה מיוחדת לקסטה של "נושאי המגבעת", שבקרוב ימלאו בדיוק 35 שנים לצאתה. במסגרת המחווה, שתיערך על גג בית הספר לתיאטרון חזותי, ינגן חבר ההרכב המקורי תמיר אלברט לצד יעל ברנר (קלידים) אלעד כהן בונן (תופים) ונימשי (בס) משירי הלהקה. כמופע פותח יעלה ההרכב המקומי טואלט.

במסגרת הפסטיבל ייערך גם מופע של הרכב האינדי המתאחד נערות ריינס, במסגרת פתיחת תערוכה של בסיסט ההרכב גיא גולדשטיין בבית הנסן, ותתארח בו הזמרת הילה רוח. לבסוף, בשישי בצהריים, ינגנו אמני מוזיקה אלקטרונית לצד זמרים ונגנים בגג סדנאות האמנים תחת הכותרת "אלקטרו-חפלה", וביניהם: הדי ג'יי אוהד אלקובי, הדי ג'יי חיים לרוז, נגנית הקאנון יעל לביא, אנסמבל צעדים על הדרבוקות והזמרת תמר שאוקי.

לכרטיסים ופרטים נוספים היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully