וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הרוס": הזמר שייצג השנה את אוסטרליה באירוויזיון אובחן עם סרטן

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:25

דני אסטרין, סולן להקת וויאג'ר האוסטרלית, חשף כי אובחן עם סרטן. הזמר בן ה-41 כתב ברשתות החברתיות כי הסיבה שבגללה סיבוב ההופעות של להקתו נדחה היא כדי שיוכל להתמקד בהחלמה. "בשבוע שעבר אובחנתי עם סרטן שמחייב טיפול בהול"

דני אסטרין, סולן להקת וויאג'ר האוסטרלית, חשף (חמישי) כי אובחן עם סרטן. הזמר בן ה-41 כתב ברשתות החברתיות כי הסיבה שבגללה סיבוב ההופעות של להקתו נדחה היא כדי שיוכל להתמקד בהחלמה. "בשבוע שעבר אובחנתי עם סרטן שמחייב טיפול בהול", כתב. "אני הרוס מכך שלא נוכל להופיע ולקיים את סיבוב ההופעות האירופי שלנו, בעיקר אחרי חווית האירוויזיון המדהימה שלנו השנה". הוא הוסיף וכתב כי הוא עצוב לאכזב את המעריצים אך עליו להתמקד בבריאותו כעת.

היא להקת פרוגרסיב מטאל אוסטרלית מפרת', שהוקמה בשנת 1999. במרוצת השנים הוציאו לאור שבעה אלבומי אולפן באורך מלא. ייצגה את אוסטרליה באירוויזיון 2023, שהתקיים בליברפול שבממלכה המאוחדת, עם השיר "Promise".

להקת וויאג'ר הוקמה בשנת 1999 על ידי דני אסטרין, מארק בייקר ואדם לובקיס. במהלך השנים התחלפו כמה נגנים בלהקה. באירוויזיון האחרון ייצג הלהקה את אוסטרליה עם השיר "Promise" - הלהקה הראשונה שמייצגת את המדינה. במופע הגמר, בתום הקראת הניקוד שהעניקו צוותי השופטים, דורג השיר במקום השישי, עם 130 נקודות. בהצבעת הקהל הוא דורג במקום ה-20, עם 21 נקודות. כך, בתום הקראת הניקוד מהצבעות הקהל בבית, שהתווסף לניקוד מהשופטים, סיים השיר במקום התשיעי, כשבסך הכל זכה ב-151 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully