וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר אחרי הסערה: "איני תומך ברצח אלא מאמין בחפותו של עמירם בן אוליאל"

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 14:00

אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות החלטתו של המוזיקאי לתרום לרוצח עמירם בן אוליאל, דבר שגרם לשלום חנוך ואביב גפן לבטל את השתתפותם במופע יום ההולדת ה-80 שלו, מבהיר זילבר כי אינו תומך ברצח אלא מאמין בחפותו של בן אוליאל. עוד כתב כי המופע יתקיים כמתוכנן

אריאל זילבר בנשף רוק - "החברה להגנת הטבע"/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות החלטתו של המוזיקאי אריאל זילבר לתרום לרוצח עמירם בן אוליאל, דבר שגרם לשלום חנוך ואביב גפן לבטל את השתתפותם במופע יום ההולדת ה-80 החגיגי שלו בחודש הבא, מבהיר היום אריאל זילבר כי אינו תומך ברצח אלא מאמין בחפותו של בן אוליאל. עוד הבהיר כי למרות הביטולים של אורחי המופע, המופע החגיגי ייערך כמתוכנן.

"אני מאמין באמונה שלמה בחפותו של עמירם בן אוליאל ולמשפט צדק", כתב. "איני תומך ברצח ובשום שלב לא אמרתי זאת. וזוהי מהות הדמוקרטית וחופש הדעה אותה הבעתי לפי מצפוני. צר לי שחבריי בחרו להיכנע ללחץ מכל מיני גורמים, ומהלכם נראה תמוה להחרים את מופע יום הולדתי השמונים, שאני מתכנן לחגוג בהיכל התרבות בחודש הבא יחד עם כל מי שתומך במוזיקה שיצרתי ושליוותה את עם ישראל מזה עשורים ובעזרת השם לעוד עשורים רבים".

אריאל זילבר בהופעת העשור לנשף רוק של אביב גפן, 9 באפריל 2022. ניב אהרונסון
אריאל זילבר/ניב אהרונסון

אתמול כאמור הודיעו המוזיקאים שלום חנוך, אביב גפן וארקדי דוכין על ביטול השתתפותם במופע החגיגי לרגל יום הולדתו ה-80 של המוזיקאי אריאל זילבר, לאחר שהאחרון תרם לרוצח משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, במסגרת קמפיין גיוס המונים. בימים האחרונים גויסו יותר ממיליון שקלים לטובת בן אוליאל, בקמפיין שקידמה חברת הכנסת לימור סון הר מלך ("עוצמה יהודית").

"לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר שאותו אני מכבד כיוצר ואמן", כתב גפן. "יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו. אלו ימים בהם נלחמים על דמותה של ישראל, על אחדות מבורכת, סבלנות והנמכת הלהבות. אינני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות". מטעמו של שלום חנוך נמסר: "אנחנו לא לוקחים חלק בפעילות סביב אמן עם רמת ערכים ומוסר שכזה".

זילבר הביע אמש צער בחשבון הפייסבוק שלו על הביטולים. "אני תרמתי למלחמתו של עמירם בן אוליאל לחפותו, תרמתי בכדי להגיע לחקר האמת וכל ישראל ערבים זה לזה וזהו", כתב. "עכשיו לגבי הביטולים של חבריי שלום חנוך ואביב גפן: אני יודע את דעתם הפוליטית וזה לא מנע ממני להזמין אותם כאורחים למופע שלי, יש להם שירים יפים ואני מכבד אותם והם מופיעים ושרים, ואין פה טריקים וחבל שעירבו דברים שלא קשורים לאמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully