וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי לבקר ולא נסעתי, אני מתביישת": חוה אלברשטיין התנצלה בפני פעילת השמאל שהותקפה

26.9.2023 / 0:18

המוזיקאית פרסמה פוסט, שבו ביקשה סליחה מפעילת השמאל הגר גפן שהותקפה לפני כשנה על ידי מתנחלים: "חשבתי לנסוע לבקר אותה בבת החולים ובסוף לא נסעתי. זה מציק לי ולא נותן לי מנוח. הסליחה לא תרפא את הצלקות אך תזכיר לכולנו מה יחכה לנו בשנה הבאה אם החלטותינו יידחו"

משי קלינשטיין, אורי בנאי וחוה אלברשטיין מבצעים בתכנית "פרפר נחמד" את השיר "החולם הקטן"/כאן חינוכית

המוזיקאית חוה אלברשטיין פרסמה פוסט נדיר בפייסבוק לרגל יום הכיפורים, שבו ביקשה סליחה מפעילת השמאל הגר גפן שהותקפה לפני כשנה על ידי מתנחלים בגוש עציון.

"אני מבקשת סליחה מגברת הגר גפן", כתבה אלברשטיין. "לפני כשנה חטפה הגר מכות רצח מכמה מתנחלים רעולי פנים כשבאה להזדהות עם פלסטינים במצוקה. הגר בת ה-70 אושפזה כשהיא סובלת משברים רבים וחור בריאה. חשבתי לנסוע לבקר אותה בבית החולים בירושלים ולבסוף לא נסעתי. העובדה שלא נסעתי מציקה לי מאז ולא נותנת לי מנוח. אני מתביישת. אני יודעת שבקשת הסליחה שלי לא תרפא את הצלקות ולא תקל על המכאובים של הגר, אבל יכולה להזכיר לכולנו מה עלול לחכות לנו בשנה הבאה אם נמשיך לדחות את ההחלטות שלנו. סליחה הגר".

חוה אלברשטיין זוכה בפרס מפעל חיים של אמ"י, 22 בנובמבר 2022. אמ"י, צילום מסך
חוה אלברשטיין/צילום מסך, אמ"י

לפני כשנה פרץ עימות בין מתנחלים לפעילי שמאל שהגיעו ליד היישוב מעלה עמוס שבגוש עציון. בתיעוד שהופץ מתוך האירוע נראו מתנחלים רעולי פנים כשהם מכים באלימות את פעילת השמאל הגר גפן, בת ה-70. גפן וחבריה הגיעו ליד היישוב כדי לסייע לפלסטינים למסוק זיתים. במהלך הביקור נוצר עימות שהחל בקללות ומהר מאוד עבר לפסים אלימים. גפן פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully