וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכרו של מודי בר-און: החמישיה הקאמרית תתאחד בערב מחווה מיוחד

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 9:17

במופע שיוקדש לאיש התקשורת שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי ישתתפו בין היתר גם אתניקס, הדג נחש, נינט טייב, עמיר בניון ורמי פורטיס, כמו גם חבריו של בר-און לערוץ הספורט. בנוסף יושק תקליט עם הקלטות נבחרות מההופעות באולפן ליגת האלופות

בווידאו: הלוויתו של מגיש הטלוויזיה מודי בר-און/צילום: ניב אהרונסון

חברי החמישיה הקאמרית יתאחדו בערב המחווה וההוקרה לאיש התקשורת מודי בר און, שייערך בעוד כחודשיים באנגר 11 בתל אביב. מלבדם, ישתתפו באירוע - שמפיקים toMix והאוזן השלישית - עוד שורה של אמנים ומוזיקאים, כמו גם חבריו של בר און לערוץ הספורט, ויושק תקליט מיוחד לזכרו שיכלול ממיטב ההופעות באולפן ליגת האלופות.

בר און הלך לעולמו לפני כשנה וחצי, והוא בן 59. הוא נודע כסאטיריקן חריף, שכתב בין היתר לתכנית "החמישה הקאמרית"; כיוצר דוקומנטרי מוערך - למשל של סדרות כמו "במדינת היהודים" או "הכול אנשים"; ומגיש אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט, שבו נהג לאחל לצופים "תבלו" - כפי שייקרא גם הערב שייערך ב-27 בנובמבר בהאנגר 11 בתל אביב, ויקיף את הנושאים היקרים לליבו: מוזיקה, ספורט והומור.

מודי בר און. נמרוד סונדרס
מודי בר און, 2011/נמרוד סונדרס

כך יתארחו בו חברי "החמישיה הקאמרית" - דב נבון, מנשה נוי, קרן מור, רמי הויברגר ושי אביבי - באיחוד נדיר. עוד יופיעו מוזיקאים כמו אפרת גוש, יוני בלוך, אתניקס, הדג נחש, היהודים, נינט טייב, עמיר בניון, רמי פורטיס ויוסי פרץ, שותפו של בר-און להרכב "איך זה עובד באמת". בנוסף להם, ידברו גם שותפיו לדרך של בר און בערוץ הספורט - אבי מלר, אלי אילדיס, יהונתן כהן, מירי נבו, נדב יעקובי, רותם ישראל ושרון פרי. על הניהול האומנותי של המופע אחראי חיים שמש.

עוד בוואלה!

מירי נבו תגיש את אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט

לכתבה המלאה

כאמור, בערב יושק גם תקליט הוויניל הכפול "מודי: הופעות חיות מאולפן ליגת האלופות", בהפקת האוזן השלישית וערוץ הספורט. בין היתר מופיעות בו הקלטות של דודו טסה והכוויתים, מופע הארנבות של ד"ר קספר, שלומי שבן, רפי פרסקי, ג'ירפות, אריק איינשטיין ויצחק קלפטר ועוד. בין הביצועים משלובים דברים של בר און עצמו, מונולוגים ובדיחות.

מחיר הכרטיסים לערב יעמוד על 239 שקלים, וניתן לרכוש אותם כאן. בקרוב ניתן יהיה לרכוש באתר האוזן השלישית חבילה של כרטיס ותקליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully