וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נשר: "כל בוקר אני קם ואומר 'לא יכול להיות שזה קורה במדינה שלנו'"

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 8:34

בסוף השבוע יגיע סרטו החדש של אבי נשר "גן קופים" לבתי הקולנוע. בריאיון לאיריס קול ב-103fm הוא שיתף: "הסיפור מאוד מצחיק בגלל שהוא כל כך הזוי אבל אמיתי"

הבמאי והתסריטאי אבי נשר חובק בימים אלו את סרטו החדש "גן קופים", שיגיע בסוף השבוע הקרוב לבתי הקולנוע. בשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפר נשר על ההשראה מהחיים האמיתיים ועל הסרט שעתיד לכבוד את המסכים והקהל. "בסרט יש כל כך הרבה טוויסטים שאם אני אגלה אני הורס את הצפייה המאוד מענגת", אמר. "אבל כן, הסיפור ביסודו הוא אמיתי, זה נשמע מטורף לחלוטין כי יש שם יותר תפניות, אבל זה סיפור מאוד מצחיק בגלל שהוא כל כך הזוי אבל אמיתי, והדמויות, כולן אנשים אינטליגנטיים שעושים דברים קיצוניים לטובת מטרה כלשהי".

לדברי נשר, "הסרט בוחן את הנרמול של השקרים. אנחנו חיים בעולם של עובדות אלטרנטיביות. ההתחלה של 'גן קופים' הייתה מעניינת בגלל שהייתי עם סיפור אחר בפסטיבל טורונטו, אחד מהארבעה החשובים בעולם. הייתה הצלחה עצומה, ביקורות נפלאות ויצאתי ב'היי' גדול כזה. נזכרתי בסיפור האמיתי וכבר בטיסה חשבתי שזה יהיה מעניין להשתמש באותו סיפור אמיתי כמנגנון של התמודדות עם העולם של ימינו, שבו יש נרמול גדול של השקר".

בהמשך סיפר: "התסריט זכה בכל קרן אפשרית, ובחזרות האנרגיה הייתה כל כך מרתקת שתוך כדי החזרות שיכתבתי מלא. כשאתה כותב תסריט יש דמות אחת שאתה כותב ממש טוב, שזה מישהו שהוא דומה לך קצת, ואת השאר אתה כותב באופן משוער, ואז כשאני מלהק, אני מלהק שותפים ליצירה, שחקנים שבסוף היום יכירו את הדמויות שלהם טוב יותר ממני. אני לומד מהשחקנים שלי. היצירה היא תהליך נפלא של חודשים של חזרות, כל הדמויות נעשות מאוד אמיתיות".

לגבי הצהרתו לפיה זה סרטו האחרון, אמר: "אני נשאלתי בראיון האם אני עובד על סרט חדש ואמרתי שלא. התהליך על 'גן קופים' היה כל כך מענג שאתה אומר לעצמך 'למה לקלקל?', אבל הסיבה האמיתית היא שאנחנו חיים בתקופה כל כך קשה, כל בוקר אתה קם ואומר 'לא יכול להיות שזה קורה במדינה', והקולנוע זו אמנות איטית. מה שקורה היום מצריך מענה קצת מהיר יותר. אני כותב המון אבל בפורמטים שמאפשרים מענה יותר מהיר למה שקורה".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully