וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכול נבו, מחאות הענק ויהודי ורשה: פסטיבל הצילום PHOTO IS:RAEL חוזר

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 10:15

הפסטיבל התל אביבי יציג השנה כ-50 תערוכות, כולן פתוחות לקהל הרחב, וביניהן כאלה העוסקות בהלם קרב, במשפחות ישראליות מהקהילה הגאה, במשבר הפליטים העולמי, בפלישה לאוקראינה ולשכול של אלמנות מלחמת יום הכיפורים

מתוך תערוכת היחיד של סטפן גלדייה, פסטיבל "PHOTO IS:RAEL". Stephan Gladieu,
מתוך תערוכת היחיד של סטפן גלדייה, פסטיבל "PHOTO IS:RAEL"/Stephan Gladieu
מתוך תערוכת מחאה משמיים יורם אלעזרי. יורם אלעזרי,
מתוך "מחאה משמיים"/יורם אלעזרי

פסטיבל הצילום הבינלאומי "PHOTO IS:RAEL" ה-11 ייפתח ב-8 בנובמבר במרכז ענב ובמתחם גן העיר בתל אביב. במסגרת הפסטיבל יוצגו 50 תערוכות, כולן פתוחות לקהל הרחב, בהשתתפות מאות צלמים מרחבי העולם - וכמו גם סיורים מודרכים, כיתות אמן, הרצאות, מופעי אמנות רב-תחומיים, פעילויות לכל המשפחה ואירועים נוספים. מארגני הפסטיבל החליטו שלא לתחום אותו בנושא אחד השנה, לדבריהם כדי לא להגביל את הצלמים. האירוע יימשך כעשרה ימים, ובהמשך השנה ינדוד יחד עם התערוכות למקומות נוספים ברחבי הארץ.

בין האירועים המרכזיים בפסטיבל, ניתן למנות תערוכה שתוקדש לספר החדש של אשכול נבו, "לב רעב", ותפגיש בין עבודות צילומים לכותרות הסיפורים מתוכו; תערוכת יחיד של סטפן גלדייה, זוכה פרס מיתר 2022; תערוכת "מחאה משמיים" של צילומי רחפן המציגים את מפגני המחאה נגד המהפכה המשפטית; תערוכה של נגה קלינסקי המוקדשת לקהילות הפלסטיניות במאספר יטא, שמערכת הביטחון החליטה לפנות אותן כדי להקים שטח אש באזור בו הן מתגוררות; תערוכה של מיכאל ליאני על משפחות ישראליות מהקשת הלהטב"קית; תערוכה בשיתוף קרן אדם מיצקביץ' וקרן שלום על חיי היהודים בוורשה לפני מלחמת העולם השנייה; תערוכה העוסקת בהלם קרב ופוסט טראומה על רקע ביטחוני; צילומים של אלמנות ממלחמת יום הכיפורים לציון 50 שנה למלחמה.

עוד יוצגו תערוכות מיוחדות נוספות שיוקדשו למסע פליטים מאפגניסטן לאירופה, לפלישה הרוסית לאוקראינה, למחאה של תושבי הונג קונג ולעבודה של ארגוני סיוע ישראלים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הפסטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully