וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביר בנדק חוזר לגשש החיוור: "הקהל ממש צמא לסוג כזה של דברים"

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 8:50

השחקן דביר בנדק סיפר לאיריס קול ב-103fm על המופע של תזמורת המהפכה המוקדש לגשש החיוור, בו הוא לוקח חלק: "יש מכנים משותפים נפלאים ואחד מהם זה נוסטלגיה"

השחקן דביר בנדק שוחח עם איריס קול ב-103fm על השתתפותו במופע של תזמורת המהפכה המוקדש לגשש החיוור, שיעלה במסגרת פסטיבל המהפכה באופרה הישראלית בין 5 ל־7 באוקטובר. "הקהל ממש צמא לסוג כזה של דברים. זה מופע ממש מרגש עם עיבודים של התזמורת לשירים של הגשש. יש סרטוניים של הגשש, ודקלה הדר ואני עושים שלושה מערכונים ושרים שני שירים. אבל רוב הזמן התזמורת פשוט מלווה מערכונים ואתה מבין את העוצמה של המוזיקה הזו, של המערכונים שגדלנו עליהם וזה נפלא", סיפר.

"למצוא מכנים משותפים ולהציף אותם עכשיו, זה מאוד גורלי", הוסיף. "'למה אנחנו פה? למה החלטנו להמשיך לחיות ככה, קבוצה של אנשים?' יש הרי מכנים משותפים נפלאים ואחד מהם זה נוסטלגיה". בהמשך התייחס להשתתפותו בפסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון שמתקיים בין 1 ל־3 באוקטובר, ובמסגרתו יעלה עם חנן יובל מופע המוקדש לשיריו של יהונתן גפן: "אני פגשתי את חנן בכמה צמתים בחיים, ולפני כמה חודשים שלחתי לו וידאו, שיר שלו שבחרתי לשיר בפרמיירה לסטנדאפ שלי".

"כמה חודשים אחרי זה הוא התקשר ואמר, 'אני עושה מופע של שירים של יהונתן גפן שאף אחד לא הלחין'. הוא חשב שאני צריך לחשוב להצטרף, התרגשתי מהטלפון באופן שאי אפשר לתאר. אמרתי לו 'כמובן'. אני שותף לרגע היסטורי. הוא פשוט הלחין שירים של יהונתן שאף אחד לא נגע בהם".

"זאת תהיה השמעת בכורה של 10 שירים, שאף אחד לא מכיר", סיפר, והוסיף: "אני גם אשיר חלק מהם וגם אקריא קטעים מהספרים שהשירים טמונים בהם, בין השירים".

  • עוד באותו נושא:
  • דביר בנדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully