וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונו, פסטיבל צלילי ילדות ומחווה ליוסי בנאי: 5 המלצות לסוף ספטמבר

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 9:16

מופע שקיעה חגיגי של נונו במיני ישראל, פסטיבל צלילי ילדות שמוקדש לכל המשפחה - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

נונו באולפן וואלה!/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון

אחד מאירועי חול המועד סוכות הבולטים לילדים ולכל המשפחה, המתמקד במופעי מוזיקה, מחול ותיאטרון לילדים ולכל המשפחה, יביא השנה מופעים המשלבים מגוון רחב של אמנויות הבמה שבמרכזם המוטיב המוזיקלי: מופע משירי יהונתן גפן (עם חנן יובל ודביר בנדק); מופע מוזיקלי סובב עולם עם גלית גיאת, אולה שור סלקטר, עדי כהן ומאיה בלזיצמן; מסע מוזיקלי בין שירי להקת כוורת וחבריה עם דפנה דקל, דני רובס, עידן אלתרמן ועמרי רוזנצויג; ועוד ועוד.

מתי? 1-3 באוקטובר

איפה? תיאטרון חולון

נונו

זו הייתה שנה נהדרת נוספת לנעמי אהרוני גל, המוכרת לכולנו בשם הבמה שלה "נונו". אחת המוזיקאיות המעולות והמצליחות בישראל הוציאה השנה שני שירים שהפכו להיטים - "אומייגאד" ו"ביצ'" - וממשיכה להופיע ללא הרף ברחבי המדינה רגע לפני שהיא מוציאה אלבום שני במספר. רגע אחרי שהופיעה באולפן וואלה! עם כל הלהיטים הגדולים שלה, היא תקיים מופע שקיעה לכל המשפחה באמפיתיאטרון מיני ישראל בלטרון ותארח שם את נטע ברזילי. לא להחמיץ.

מתי? 3 באוקטובר

איפה? מיני ישראל לטרון

50 אמנים יוצרים כנרת

תערוכה חדשה המציגה צדדים שונים ומעניינים לאגם הלאומי תעלה במהלך חול המועד בגלריית גינוסר, בקיבוץ גינוסר שבמועצה אזורית עמק הירדן. התערוכה "50 אמנים יוצרים כנרת" מציגה את יצירותיהם של 50 אמנים מרחבי עמק הירדן, המציגים, כל אחד ואחת בדרכם המיוחדת את הסיפור האישי שלהם/ן עם הכנרת.

מתי? אירוע הפתיחה יתקיים ב-2 באוקטובר

איפה? גלריית גינוסר, קיבוץ גינוסר

פסטיבל המהפכה באופרה הישראלית

תזמורת המהפכה בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים חוגגת 20 שנות פעילות ומעלה במשך שלושה ימים רצופים את מופעי "הטרילוגיה הישראלית": התרנגולים - הרמיקס, קונצ'רטו לגשש ותזמורת, יוסי בנאי והמהפכה. וגם: מפגשי יוצרים ושחקנים שיוקדשו לגיבורי התרבות שבמרכז המופעים בהשתתפות: רבקה מיכאלי, יעל פוליאקוב ודליה גוטמן.

מתי? 5-7 באוקטובר

איפה? האופרה הישראלית תל אביב

"שירת האושפיזין" בבית הקונפדרציה

פסטיבל שירת האושפיזין יתקיים זו השנה החמישית בבית הקונפדרציה בירושלים. הפסטיבל הוא האירוע הגדול והמרכזי במסגרת פעילות מרכז חיים גורי לתרבות בבית הקונפדרציה, בשיתוף עיריית ירושלים וכולו מוקדש לזכרו של חיים גורי ויתקיים על פי רוחו הפלורליסטית. בין האירועים והמופעים: מחוות לחיים גורי, נתן אלתרמן, אצ"ג, ט' כרמי, אסתר ראב, אלחנדרה פיסרניק ועוד, מופע פתיחה המוקדש לחיים גורי ובו חיים מדבר על חיים: חיים באר מספר על חיים גורי, מופע הנעילה: אריק איינשטיין ואברהם חלפי - מחווה לשני המופלאים.

מתי? 1-3 באוקטובר

איפה? בית הקונפדרציה, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully