וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה והרדיו אבי אתגר ("מוצ"ש", "סיבה למסיבה") הלך לעולמו בגיל 76

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 10:10

אתגר שידר בשנים האחרונות תוכנית מוזיקה שבועית בכאן רשת ב', "המבחר של אתגר", מדי יום שבת, בין השעות 12:00-14:00. תוכניתו האחרונה שודרה לפני שבוע, לקראת יום כיפור. ב-1989 החל להגיש את תוכנית ההומור והאירוח "מוצ"ש", בכיכובם של ספי ריבלין, יעל עמית ואלי יצפאן

אבי אתגר. פייסבוק, צילום מסך
אבי אתגר/צילום מסך, פייסבוק

מגיש הטלוויזיה והרדיו אבי אתגר הלך לעולמו בגיל 76. אתגר שידר בשנים האחרונות תוכנית מוזיקה שבועית בכאן רשת ב', "המבחר של אתגר", מדי יום שבת, בין השעות 12:00-14:00. תוכניתו האחרונה שודרה לפני שבוע, לקראת יום כיפור.

אתגר התחיל את דרכו בקול ישראל בשנות השבעים והוביל את התוכניות המיתולוגיות "מה כבר תשע", "שוקו חם" ו"טיסת לילה". בערוץ הראשון של רשות השידור היה אתגר בין מגישי תוכניות האירוח הפופולריות "שעה טובה" ו"סיבה למסיבה" במהלך שנות השמונים. ב-1989 החל להגיש את תוכנית ההומור והאירוח "מוצ"ש", בכיכובם של ספי ריבלין, יעל עמית ואלי יצפאן. עם הקמת תאגיד השידור הישראלי המשיך אתגר לתרום בכאן רשת ב'.

ב-1971, במהלך בביקור באמסטרדם, פגעה בו רכבת חשמלית שאיבדה את השליטה. הוא נפצע אנושות ושתי רגליו נקטעו. מאז הוא היה מרותק לכיסא גלגלים.

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן, מסר: "תאגיד השידור הישראלי אבל על מותו של אבי אתגר - אחד הסמלים המובהקים של הבידור והמוזיקה בשידור הציבורי בישראל משנות השבעים ועד ימינו, שעבר כמעט בכל תחנה אפשרית: מ"מוצ"ש" ו"סיבה למסיבה" ועד לתוכניות המוזיקה האישיות בכאן רשת ב', שהפכו לאחד מסימני ההיכר של שידורי הרדיו של כאן בסופי שבוע. אבי היה לאחד מאבות ההגשה האישית ברדיו ובטלוויזיה - עם טעם יוצא דופן, ידע מוזיקלי ותרבותי עצום, שחלק באהבה ובנדיבות עם כולנו. יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully