וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של מועדון "הפלקה", הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 13:49

שטרוזמן, אביה של מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה, שש שנים לאחר מות רעייתו אתי. הוא ניהל במשך שנים את המועדון הים-תיכוני המיתולוגי "הפלקה", שבו פרצו זמרים כמו אייל גולן ומשה פרץ. גולן: "הוא האמין בי מהרגע הראשון"

יוסי שטרוזמן. קשת 12, צילום מסך
שטרוזמן/צילום מסך, קשת 12

יוסי שטרוזמן, המנהל המיתולוגי של המועדון הים-תיכוני "הפלקה", הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. שטרוזמן, אביה של מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן ("ערב טוב עם גיא פינס"), מת שש שנים בדיוק לאחר מות רעייתו אתי. במועדון שאותו ניהל פרצו זמרים כמו אייל גולן ומשה פרץ.

בתו של שטרוזמן, שלמור שטרוזמן, נפרדה ממנו בפוסט באינסטגרם: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אליי בעולם, הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי, אני קוראת לזה אהבת אמת. ההלוויה תתקיים מחר, יום שני ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול".

אייל גולן נפרד אף הוא משטרוזמן: "כשהתחלתי את הדרך שלי הופעתי במועדון הכי נחשב באותם הזמנים, מועדון 'הפלקה' במה שהייתה שמורה לאמנים הכי מצליחים בז'אנר הים תיכוני והכי גדולים שיש והצלחתי איכשהו להשתלב שם בהופעות בזכות בן אדם אחד - יוסי שטרוזמן שהיה מנהל המועדון והאמין בי מהרגע הראשון, כשאף אחד לא הכיר אותי. היום יוסי הלך לעולמו ואני בכאב גדול, יוסי היה בן אדם עם לב ענק, מצחיק, צנוע וחבר אמת שלא אשכח לעולם את מה שהוא עשה עבורי ועבור הז'אנר הים תיכוני בישראל".

גם הזמר ליאור נרקיס נפרד משטרוזמן: ""עצוב לי מאוד. שטרוזמן היה איש החיים הטובים, בן אדם שכולו אהבה, התחלתי ממש את תחילת הקריירה אצל שטרוזמן בפלקה, תמיד מחייך, תמיד מחבק, תמיד מפרגן, עצוב לי מאוד מאוד לשמוע. אני זוכר שכשהייתי בא לפלקה, הוא תמיד היה נותן את הבטחון ומתייחס אליך כמו לסופרסטאר למרות שאתה רק בתחילת הדרך, ותמיד ידע לתת מילה טובה ולחזק. עצוב לי מאוד".

מועדון "הפלקה" נחשב למועדון החשוב ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הים תיכונית בישראל. הוא פעל במשך 25 שנה בדרום תל אביב ושימש בית חם לזמרים רבים שלא זכו לבמה. לאורך השנים עמדו על הבמה שלו עשרות זמרים, ביניהם זוהר ארגוב, שימי תבורי, מרגלית צנעני, עופר לוי, חיים משה, אייל גולן, שרית חדד, משה פרץ ועוד רבים וטובים.

בעבר סיפר שטרוזמן בריאיון לערוץ 24 על הפעם הראשונה שבה הגיע זמר אלמוני בשם אייל גולן להופיע במועדון. "החלטתי שב'פלקה', שני מקומות חניה שצמודים למועדון יהיו שמורים לזמרים שבאים להופיע. כל זמר אז נהג להגיע עם ה-ב.מ.וו שלו או המרצדס, היו להם מכוניות מפוארות, אז חנו בחנייה הצמודה, ממש בכניסה למועדון, כמו מלך. "ביום שהגיע אייל גולן להופיע בפעם הראשונה, פתאום התקשר אליי הסלקטור בכניסה ואומר לי, 'יוסי, יש פה איזה בחורצ'יק שאומר שהוא בא להופיע, קוראים לו אייל גולן. תגיד לי, זה בכלל זמר? הוא הגיע עם פיאט פונטו שנת 83'. עניתי לו, 'זה עוד יקנה פה את המרצדס הכי גדולה'".

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully