וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו תכשיט": U2 השיקה אולם מופעים שלא היו כמוהו

2.10.2023 / 11:36

הלהקה הוותיקה הופיעה ב"ספרה" בלאס וגאס, אולם במבנה כדורי עם 160 אלף מסכי לד בגודל מצטבר של כשלושה מגרשי פוטבול, שמקרינים קטעי וידאו ואפקטים מהפנטים, ועלותו הייתה 2.3 מיליארד דולר. צפו

U2 משיקים את אולם "הספרה", לאס וגאס, 29 בספטמבר 2023. Rich Fury/Handout via REUTERS, רויטרס
U2 משיקים את אולם "הספרה", לאס וגאס/רויטרס, Rich Fury/Handout via REUTERS

הופעתה של להקת U2 השיקה ביום שישי בערב בלאס וגאס את "ספרה" (Sphere), אולם בעל מבנה כדורי עם 160 אלף מסכי לד, שבו ניתן להקרין וידאו ואפקטים מיוחדים ומרשימים בכיפה מעל הבמה והקהל ובעל תצוגת לד שנראית גם מחוץ לאולם. ללהקה נקבעו 25 הופעות ב"ספרה" עד לדצמבר, ומחירי הכרטיסים מתחילים ב-400 דולר. צפו בצילומים מערב ההשקה המהפנט.

@whatsinside First look inside The Las Vegas Sphere With U2! This llace is unreal!#sphere #whatsinside ♬ original sound - What's Inside
@lynchmd Never seen anything like this. #sphere ♬ original sound - Paul Lynch

ב-CNN כתבו: "האם 'ספרה' הצדיקה את ההייפ? האם החזות הפנימית מנקרת עיניים כמו זאת שבחוץ? האם U2, הלהקה האירית האהובה שנמצאת כעת בשלב האחרון של הקריירה שלה, היא הצעד הנכון לחנוך את התכשיט המאסיבי הזה? כן, כן וכן".

עוד בוואלה!

סדרות מומלצות לחודש אוקטובר 2023: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

לכתבה המלאה
U2 משיקים את אולם "הספרה", לאס וגאס, 29 בספטמבר 2023. Rich Fury/Handout via REUTERS, רויטרס
U2 משיקים את אולם "הספרה", לאס וגאס/רויטרס, Rich Fury/Handout via REUTERS

עלותו של האולם היא 2.3 מיליארד דולר. הכיפה מגיעה לגובה של 112 מטרים, והמתחם כולל 18 וחצי אלף מקומות ישיבה. הצירוף בין כל מסכי הלד יוצר מסך אחד ענק בגודל של כשלושה מגרשי פוטבול, עליו פורסם כי הוא הגדול ביותר בעולם. בנוסף להופעות U2 יועלה סרט-מופע שנקרא "גלויה מכדור הארץ" של הבמאי דארן ארונופסקי, שחתום על "ברבור שחור". הסרט כולל מופע אור קולי, הולוגרמות ואפקטים.

  • עוד באותו נושא:
  • u2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully