וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הסרטים בחיפה ננעל לפני המועד המתוכנן בגלל המלחמה

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 11:16

פסטיבל הסרטים בחיפה, שאמור היה להינעל מאוחר יותר בשבת, סוגר את שעריו לאלתר בגלל פרוץ המלחמה. גם התיאטראות בתל אביב הודיעו שכל ההצגות המתוכננות להערב בוטלו

הסרט "החייל הנעלם". דודו סטוז'מייסטר,
הסרט "החייל הנעלם", זוכה פסטיבל הסרטים בחיפה/דודו סטוז'מייסטר

בגלל פרוץ המלחמה, פסטיבל הסרטים בחיפה ננעל לאלתר (שבת) לפני המועד המתוכנן. במקור האירוע אמור היה להסתיים מאוחר יותר היום.

מטעם המארגנים נמסר: "לאור המצב החליטה הנהלת פסטיבל הסרטים לסיים את ההקרנות והפעילויות בפסטיבל הסרטים, ומעכשיו, שבת ה-7 באוקטובר 2023, לא יתקיימו הקרנות סרטים במסגרתו. במהלך היום נפרסם התייחסות לגבי ההסדרים לרוכשי הכרטיסים. כולנו מאחלים שנדע ימים טובים יותר".

משרד התרבות והספורט הודיע כי "עקב המצב, כל גופי ומוסדות התרבות והספורט מנועים מלקיים כל פעילות בשעה זו ולבטל את כלל האירועים הצפויים ברחבי הארץ". עוד קודם לכן בוטלו אירועי תרבות נוספים לנוכח המצב, בראשם ההופעה השנייה של ברונו מארס בישראל. בנוסף לכך עדכנה הנהלת זאפה כי "כל מופעי קבוצת זאפה לא יתקיימו היום. אנו מייחלים לימים בטוחים ומחזקים את צה"ל וכוחות הביטחון. ליבנו עם כוחות הביטחון וכל אזרחי ישראל".

גם רשת בתי הקולנוע לב הודיעה כי הם יהיו סגורים היום. "במידה שהזמנתם כרטיסים, הרשת תיצור קשר בימים הקרובים לקבלת זיכוי", נמסר מטעם הרשת. "אנחנו עוקבים אחר המצב ונעדכן בנוגע בהמשך היום במידה שיהיה שינוי".

כמו כן הודיעו התיאטראות הבימה ובית ליסין כי ההצגות שתוכננו להיום לא יתקיימו, וניתן לצפות שהאחרות יצאו אף הן בהודעות דומות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully