וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל הגיע לאולפן בשבת, בערוץ 14 אפילו לא פרצו לשידור

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 14:08

על רקע מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, שכללה אלפי רקטות לעבר המדינה וחדירות של מאות מחבלים מהרצועה ליישובים בדרום, בערוץ 14 כלל לא פרצו לשידור על אף האירוע החדשותי הדרמטי. גם הפרשן הדתי של חדשות 12 עמית סגל חילל את השבת והגיע לאולפן חדשות 12

פצועים מפונים לבית החולים סורוקה. 7 באוקטובר 2023/שלומי הלר

על רקע מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, שכללה אלפי רקטות לעבר המדינה וחדירות של מאות מחבלים מהרצועה ליישובים בדרום, בערוץ 14 כלל לא פרצו לשידור על אף האירוע החדשותי הדרמטי. גם הפרשן הדתי של חדשות 12 עמית סגל חילל את השבת והגיע לאולפן חדשות 12.

נראה היה כי ערוץ 14 דווקא עומד לפרוץ לשידור לראשונה בתולדותיו, אלא שנכון לשעה 14:00 זה טרם קרה. בשעה 13:00 צייץ אחד מעובדי הערוץ: "חברים, ערוץ 14 תיכף עולה לשדר. קיבלנו היתר מרבנים. כל העובדים בדרך לאולפן, אני תיכף יוצא לשטח". היעדרו של ערוץ 14 ממפת הדיווחים בעת האירועים הדרמטיים הבוקר עורר ביקורת חריפה ברשתות. מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, צייץ: "לערוץ תקשורת במלחמה יש תפקיד - הצלת חיים. בלי ערוצי 'התבהלה' ישראלים היו יוצאים עכשיו לטיולים בעוטף. ערוץ 14 אינו ערוץ תקשורת, הוא ערוץ הסתה והדתה. רעל".

עמית סגל. קשת 12, צילום מסך
עמית סגל באולפן בשבת/צילום מסך, קשת 12

בטרם הגיע לאולפן כתב סגל בטוויטר: "‏אבל אשמים אנחנו. שכילינו את כוחות המדינה בויכוחים על הווילה ושכחנו את חיות הטרף שבג'ונגל סביבנו. ששנאנו זה את זה ברצף מוטרף של בחירות ואחריהן שנאת חינם על מה שנראה עכשיו כהבל הבלים. שכשהאויב שלנו כבר על הגדרות התעסקנו בגדרות הפרדה אחרות. המחשבה על מפקדת חמאס מתכננת את מתקפת הדמים הזו ומסתכלת בטלויזיה במה מתעסקים היהודים לא נותנת לי מנוח. ששכחנו להיות אחים וקיבלנו מלחמה. ועוד לא מאוחר לתקן. ולהפסיק לריב עכשיו. יש לזה ממש חשיבות קיומית".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully