וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של הקוסם חזי דין נרצח בדרום: "זעקה שלא שמעתי מעולם"

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 23:30

אחד מתוך עשרות ההרוגים היום במהלך מסיבת הטבע בדרום הוא אביעד הלוי, אחיינו של הקוסם חזי דין. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב דין: "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם"

מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחד מתוך עשרות ההרוגים היום במהלך מסיבת הטבע בדרום הוא אביעד הלוי, אחיינו של הקוסם חזי דין. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב דין: "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם". קודם לכן כתבה אשתו של דין כי הלוי יצר קשר ועדכן שנפצע אך הקשר עמו נותק. בהמשך, כאמור, נודע כי נרצח באירוע המזעזע. הלוי היה בן 29 במותו והוא מגן דרום.

בנוסף להלוי נרצחו גם עומרי רם מעשרת וצור סעידי, שני חבריו בני 29 מיישובי גדרות. נעה, דודתו של צור סעידי, שיתפה את וואלה!: "צור היה גבר שבגברים. ילד ערכי, למד חקלאות, רצה להמשיך את הדרך של אבא שלו, היה יד ימינו של אבא שלו החקלאי. היה ילד רגיש, דאג תמיד לסבא וסבתא שלו והיה כל הזמן בא לבקר. היה הלב של אמא שלו. ילד טוב לב. להעריץ, חתיך הורס. איש ערכי, ילד טוב".

נעה סיפרה כי צור נשאר עם חבריו והתחבא איתם עד שגילו אותם ירו בשלושתם למוות. "לפני תשע שנים הוא ניצל בצוק איתן אחרי שהחליף משמרת עם חייל אחר שנהרג וזה תפס אותו עכשיו. הייתה לו חברה במשך תשע שנים והוא רצה להציע לה נישואים בסרי לנקה, לשם תכנן לנסוע איתה", היא סיפרה.

  • עוד באותו נושא:
  • חזי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully