וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוף מפה"; "סתום ת'פה": עימות חריף בין ינון מגל וחיים לוינסון בשידור חי

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 11:43

ינון מגל העיף את האוזניות של חיים לוינסון בעוד הוא מתרה בו בזעם לצאת מהאולפן, זאת במהלך עימות חריף ביניהם בזמן שידור תוכניתם המשותפת ב-103fm. "סתום את הפה ותצא אתה מהשידור", החזיר לוינסון. "לך לערוץ 14 תפיץ שם את השקר ואת התעמולה שלך"

ינון מגל מתפרץ על חיים לוינסון בשידור/103fm

ינון מגל התפרץ הבוקר (ראשון) בזמן שידור תכנית הרדיו ב-103fm על שותפו לתכנית חיים לוינסון עד מצב בו מגל קם והסיר את אוזניות השידור מאוזניו של לוינסון. "עוף החוצה או שאני בעצמי אוציא אותך מפה", קרא מגל לעברו של לוינסון כשידו מורמת מעליו. לוינסון ענה מצידו: "אתה רוצה להביא לי מכות?" בעוד מגל איים: "אני אביא לך מכות, כן אני ארביץ לך".

במריבה שהתלקחה מוקדם יותר אמר לוינסון: "לא יקרה במדינה הזאת יותר מה שקרה בשנה האחרונה. כשהמיץ של הזבל השתלט על מדינת ישראל. אתם וכל השופרות. לא יקרה יותר". העיתונאי טל לב רם שהתארח בשידור אמר "יש ימים שאפשר להמתין עם הדבר הזה", אך לוינסון מצידו התפרץ ואמר: "אי אפשר להמתין. כל החבורה הזו כבר עכשיו רצה עם הטענה שחיילי צה"ל בוגדים. אי אפשר לשתוק יותר". בהמשך, לוינסון פנה למגל לאחר שהאחרון ניסה להוציא אותו מהשידור: "סתום את הפה ותצא אתה מהשידור. לך לערוץ 14 תפיץ שם את השקר ואת התעמולה שלך. לך, תשב בלשכה של ביבי נתניהו ותפיץ משם את השקרים שלך. אתה מיותר כאן. עם ישראל לא רוצה לשמוע את השקרים שלך יותר".

השידור שיצא משליטה מגיע בצל הלחימה הקשה שמתנהלת לאחר שחמאס פתח אתמול במתקפת פתע על ישראל שכללה ירי מתמשך של אלפי רקטות לדרום ולמרכז הארץ וכן חדירה של מאות מחבלים פלסטינים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. נכון לעכשיו נרצחו יותר מ-350 בני אדם, ומשרד הבריאות עדכן כי כ-1,864 פצועים מטופלים בבתי החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully