וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אינדינגב בוטל: "הלב שבור, מציאות בלתי נתפסת"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 12:41

בעקבות מלחמת הפתע מעזה, בוטל הפסטיבל שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע במצפה גבולות. "אמש הצוות שלנו התפנה מהאזור וכולם בריאים ושלמים. יש לנו המון משפחות וחברים באזור, עם חלקם עדיין אין קשר. מתפללים לבשורות טובות"

בעקבות מלחמת הפתע מעזה, שגבתה עד כה את חייהם של 350 ישראלים, בוטל פסטיבל אינדינגב שהיה אמור להתקיים בין התאריכים 12-14 באוקטובר במצפה גבולות. בפסטיבל היו אמורים להופיע בין השאר קו אחורי עם אהוד בנאי, נינט, פלד, בלקן ביט בוקס, איזבו, יעל דקלבאום, תמר אפק, מאור כהן, בום פם, יוני בלוך, תמיר בר, רד אקסס ואקו.

יהוא ירון באינדינגב 2022. אבי רוקח
יהוא ירון באינדינגב 2022/אבי רוקח

בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל נכתב: "הלב שבור. זה עוד לא הזמן לדבר על הפסטיבל אבל ברור שהוא לא יתקיים השבוע. קיבלנו המון הודעות ושאלות ולכן מעדכנים שאתמול בערב הצוות שלנו התפנה מהאזור וכולם בריאים ושלמים. יש לנו המון משפחות וחברים באזור, עם חלקם עדיין אין קשר ואנחנו מתפללים לבשורות טובות בהקדם. מציאות בלתי נתפסת. נעדכן בקרוב, כשנדע יותר".

פסטיבל אינדינגב נוסף לרשימה ארוכה של מופעים ואירועי תרבות שבוטלו בעקבות המלחמה, הבולט שבהם הוא ביטול הופעתו השנייה בישראל של ברונו מארס שהייתה אמורה להתקיים במוצאי שבת בפארק הירקון בתל אביב. המועד להופעה נוספת נפתח אחרי שכל הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו. ההופעה הראשונה התקיימה ביום חמישי האחרון בפני יותר משישים אלף צופים וזכתה לביקורות משבחות. זה היה ביקורו הראשון של ברונו מארס בישראל, והוא עשה זאת כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי, שלושה ימים לאחר שהופיע בטביליסי, בירת גאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully