וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של השחקן אורי רביץ נחטפה לעזה: "היא בת 84, המחדל בלתי נתפס"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 15:24

בין שלל העדויות שפורסמו ברשתות החברתיות על קרובי משפחה שנעדרים ועל כאלו שנחטפו לרצועת עזה, הופצה גם עדותו המזעזעת של שחקן התיאטרון אורי רביץ שפרסם את תמונתו של אמו הקשישה: "הפקרת תושבי עוטף עזה נמשכת גם אחרי שהנורא מכל קרה"

בווידאו: חמאס השתלט על אחד מבסיס צה״ל ברצועה/מערכת וואלה!

בין שלל העדויות שפורסמו ברשתות החברתיות על קרובי משפחה שנעדרים ועל כאלו שנחטפו לרצועת עזה, הופצה גם עדותו המזעזעת של שחקן התיאטרון אורי רביץ שפרסם את תמונתו של אמו הקשישה. "זו אמא שלי עם החולצה בצבע תכלת", כתב בפייסבוק. "היא בת 84. היא נחטפה מביתה בנחל עוז על ידי החמאס. התמונה הזו הגיעה אלי לפני שעה והיא אות החיים הראשון, או עדות על מה קורה איתה אחרי יותר מ-24 שעות שלא ניתן היה להשיג אותה.

"אחי שגם היה נצור במקום אחר בנחל עוז הצליח להגיע לביתה אחרי שהחיילים הגיעו לשחרר אותו וללוות אותו לאוטובוס שפינה את תושבי נחל עוז למקום בטוח יותר. הוא מצא בית וממ"ד פרוץ והפוך. אמא לא הייתה שם. הצילום הזה מוכיח איפה היא נמצאת. עד לרגע זה איש או גוף לא מתכלל את האירוע, פונה אלינו או נותן עבורנו איזו כתובת, תדרוך, סעד, עצה כזו או אחרת. הפקרת תושבי עוטף עזה נמשכת גם אחרי שהנורא מכל קרה! לא נתפס המחדל".

אורי רביץ. פייסבוק, צילום מסך
אורי רביץ/צילום מסך, פייסבוק

משפחות רבות עדיין מחפשות אחר שביב מידע על יקיריהם שייתכן כי נחטפו לרצועת עזה, יותר מ-24 שעות לאחר פרוץ מתקפת הפתע של חמאס ותחילת מבצע "חרבות ברזל". שרון גורדני, בן 25 מקדרון, נעדר מאז שהלך לבלות יחד עם חבריו במסיבת הטבע בדרום. משפחתו וחבריו מבקשים את עזרת הציבור אם יש פריט מידע אודותיו ומצבו.

אביו אייל שיתף את וואלה!: "הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שהוא והחברים שלו הסתררו בתוך מקלט. מחבלים זרקו פנימה רימונים ומשם הוא נעלם". אייל סיפר שלאחר מכן חבריו שנפצעו גם באירוע צעקו את שמו וחיפשו אחריו. "הכאב הכי גדול זה שאף אחד לא מדבר, לא המדינה ולא בתי חולים. אנחנו מרגישים שמתעלמים מאיתנו".

בין הנעדרים גם שנהב יעקב, שהם יעקב וליאל גרפי. "הם היו במסיבה ולא יצרו קשר מאז אתמול בתשע בבוקר", סיפר דביר יעקב, אחיהם של שנהב ושהם. "לא שמענו כלום, אף אחד לא אומר לנו כלום. רק אומרים לנו שהם נעדרים. אנחנו יודעים שיש הרבה הרוגים אלמונים ואני מקווה שנשמע בשורות טובות. איפה המדינה?".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully