וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של מפקד גלי צה"ל לשעבר שמעון אלקבץ נרצחה על ידי מחבלים בכפר עזה

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 19:41

סיוון אלקבץ, בתו של מפקד גלי צה"ל לשעבר שמעון אלקבץ, נרצחה על ידי מחבלים בכפר עזה במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית שאירעה אתמול. אלקבץ נרצחה ביחד עם בן זוגה מזה שבע שנים, נאור חסידים, על ידי מחבלים בכפר עזה, לשם היא עברה מאשדוד

בווידאו: חמאס השתלט על אחד מבסיס צה״ל ברצועה/מערכת וואלה!

סיוון אלקבץ, בתו של מפקד גלי צה"ל לשעבר שמעון אלקבץ, נרצחה על ידי מחבלים בכפר עזה במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית שאירעה אתמול. אלקבץ נרצחה ביחד עם בן זוגה מזה שבע שנים, נאור חסידים, על ידי מחבלים בכפר עזה, לשם היא עברה מאשדוד.

מגלי צה"ל נמסר כי התחנה משתתפת בצער הכבד של משפחת אלקבץ "על מותה של בתו סיוון, שנרצחה במתקפת הטרור הרצחנית, על ידי בני עוולה בכפר עזה. גלי צה"ל מייחלת לשיבת החטופים במהירה, להחלמתם של הפצועים, ומשתתפים בצער משפחות הנרצחים והרוגי צה"ל".

סיון סיוון אלקבץ. פייסבוק, צילום מסך
אלקבץ וחסידים/צילום מסך, פייסבוק

שחקן התיאטרון אורי רביץ פרסם בצהריים את תמונתו של אמו הקשישה וכתב כי נחטפה לרצועה "זו אמא שלי עם החולצה בצבע תכלת", כתב בפייסבוק. "היא בת 84. היא נחטפה מביתה בנחל עוז על ידי החמאס. התמונה הזו הגיעה אלי לפני שעה והיא אות החיים הראשון, או עדות על מה קורה איתה אחרי יותר מ-24 שעות שלא ניתן היה להשיג אותה.

"אחי שגם היה נצור במקום אחר בנחל עוז הצליח להגיע לביתה אחרי שהחיילים הגיעו לשחרר אותו וללוות אותו לאוטובוס שפינה את תושבי נחל עוז למקום בטוח יותר. הוא מצא בית וממ"ד פרוץ והפוך. אמא לא הייתה שם. הצילום הזה מוכיח איפה היא נמצאת. עד לרגע זה איש או גוף לא מתכלל את האירוע, פונה אלינו או נותן עבורנו איזו כתובת, תדרוך, סעד, עצה כזו או אחרת. הפקרת תושבי עוטף עזה נמשכת גם אחרי שהנורא מכל קרה! לא נתפס המחדל".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully