וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר מילר: "אין הבדל בין חיות החמאס לבין חיילי היטלר"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 19:58

בפוסט שכתב בפייסבוק מפציר השחקן והקומיקאי בממשלה למוטט את שלטון החמאס ומשווה אותו לרייך השלישי. "מה שיש פה זו שנאת יהודים טהורה. שנאת יהודים ברמה הקשה ביותר שיש. ונגד זה צריך להילחם ולהשמיד"

צה"ל תוקף מבנים במרכז רצועת עזה, 08 באוקטובר 2023/צילום: דובר צה"ל

השחקן והקומיקאי אדיר מילר, שבימים אלה מככב בסרטו החדש של אבי נשר, "גן קופים", מפציר בממשלה למוטט את שלטון החמאס ומביע תמיכה בחיילים. בפוסט שכתב בפייסבוק הוא משווה בין החמאס לבין חייליו של היטלר, וכותב כי כשם שבמקרה ההוא בעלות הברית לא טרחו לתהות איזה שלטון יחליף את הרייך השלישי, כך צריך להיות גם הפעם.

"בכל פעם כשדנים אם להיכנס לרצועה או לא, או האם הגיע הזמן למיטוט שלטון החמאס נשמעים מייד הקולות של: 'כן, אבל למי נמסור את המפתחות?', 'אם נמוטט את החמאס מי יבוא אחריו?'", כתב מילר. "ואני חייב לתהות ולשאול: האם במלחמת העולם השנייה בעלות הברית שאלו את עצמן שאלה שכזו? 'כן, אבל אם נמוטט את היטלר למי נמסור את המפתחות?', 'מי יבוא אחרי הרייך השלישי?'".

אדיר מילר מתוך הסרט "גן קופים". יונייטד קינג,
אדיר מילר מתוך הסרט "גן קופים"/יונייטד קינג

"למזלו של העולם הם לא שאלו שאלות אלו", הוסיף מילר. "הם הבינו ששלטון הרייך חייב לחלוף מן העולם. כשצפיתי בסרטונים המזעזעים של חיות החמאס חוטפים אישה מבוגרת וצוהלים, צוהלים כאשר הם מתעללים בילדים יהודים קטנים וחסרי ישע - הלב שלי דימם ובכה. זה מיד החזיר אותי לסיפורים של סבתי. אין הבדל בין אלה לבין חייליו של היטלר. מה שיש פה זו שנאת יהודים טהורה. שנאת יהודים ברמה הקשה ביותר שיש. ונגד זה צריך להילחם ולהשמיד ולמוטט.

"בשואה לא היה לנו צבא, עכשיו יש לנו צבא שיש שמועות שהוא גם צבא חזק. בשביל זה הקמנו מדינה. בשביל שלא נחזה שוב במראות כאלו. חיילי ישראל שאלוהים ישמור עליכם, עם ישראל כולו מאחוריכם. עם ישראל חי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully